Zijn items waren bij de npo wat baanbrekender. Toen kwam ie nog wel eens een nieuw licht op zaken schijnen waar je minder bij stil staat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO. Maar goed ik vond "Zondag met Lubach" eigenlijk ook al beter dan "de avondshow". Toen was er gewoon meer tijd om item te maken. Bij die "belcowboys" had ie de helft uit EenVandaag gejat, dat Andrew Tate een schreeuwerd, en die Proteïne-hype 99% marketing is weten we ook wel.
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondquote:Op maandag 26 mei 2025 16:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou Lubach, kom d'r maar in!
Wilders wil binnen 'enkele weken' alle grenzen dicht voor asielzoekers, anders is PVV weg
Fout.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondof ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Ik vind ze ook leuk! Enige vrouwen waar ik om kan lachen op de tv. En Yentl ziet er nog leuk uit ookquote:
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondof ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Het was duidelijk erg gehaast geschreven.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout.
Hij zit wel degelijk een item vandaag bij Lubach.
Ticketshop geeft aan dat de opnames zijn van 17:40 tot 20:00.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.
Aan het begin dacht ik: beetje een afgezaagd onderwerp.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vooruit, hier ben ik het dan wel mee eens
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik keek "vroeger" altijd of zo vaak mogelijk. Nog 0 keer gekeken. Ik zag de bui al hangen. Zoals Freek al zijn cabaret-programma's aan RTLhasd verkocht, en plots zijn shows allemaal anderhalf uur duurde. Het is je uitleveren aan een miljardair en aan een bussines waar alleen geld telt.
Af en toequote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.
Waarvan en waar naartoe?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef Mrmime het volgende:
Lubach schuift wat op in het politieke spectrum
Dat kan. Maar was niet mijn vraag aan @Mrmimequote:
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |