"Guest593934 has drowned in The Piranja"quote:Op donderdag 17 april 2025 12:44 schreef Evangelion het volgende:
the baron looks too intense for me
[ afbeelding ]
Serieus het enige pretpark waar ik nog wel eens kom, in metafysische zin dan.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:44 schreef Evangelion het volgende:
the baron looks too intense for me
[ afbeelding ]
Zonde, het is echt heel leukquote:Op donderdag 17 april 2025 12:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Serieus het enige pretpark waar ik nog wel eens kom, in metafysische zin dan.
De Ride to Happiness had wat mij betreft beter in de Efteling gepast dan in Plopsaland... en dan mag Plopsaland wel Max&Moritz hebben..quote:Op donderdag 17 april 2025 12:56 schreef Dven het volgende:
Tijd dat ze weer eens wat boeiend neerzetten. Mag ook wel eens een echte coaster hebben. Mag niet zo zijn dat één van de beste pretparken ter wereld er met pijn en moeite drie bijzonder laag in de top 250 van de wereld heeft staan.
Mja, hoewel ik een thrill freak ben en graag in hoge, snelle achtbanen ga vind ik attracties als de Droomvlucht echt ongeëvenaard. En zoiets past ook veel meer in de Efteling vind ik zelf. Ik ga altijd in de Fata Morgana en Droomvlucht als ik er ben, maar de Baron sla ik regelmatig over.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:56 schreef Dven het volgende:
Tijd dat ze weer eens wat boeiend neerzetten. Mag ook wel eens een echte coaster hebben. Mag niet zo zijn dat één van de beste pretparken ter wereld er met pijn en moeite drie bijzonder laag in de top 250 van de wereld heeft staan.
De droomvlucht is ook ongeëvenaard maar dat betekent niet dat er geen plek zou mogen zijn voor iets meer - uiteraard gethemeerd - thrill.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, hoewel ik een thrill freak ben en graag in hoge, snelle achtbanen ga vind ik attracties als de Droomvlucht echt ongeëvenaard. En zoiets past ook veel meer in de Efteling vind ik zelf. Ik ga altijd in de Fata Morgana en Droomvlucht als ik er ben, maar de Baron sla ik regelmatig over.
Door de wachtrij zekerquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga altijd in de Fata Morgana en Droomvlucht als ik er ben, maar de Baron sla ik regelmatig over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |