Hitchhikers guide to the Galaxyquote:
Wat scherp weer.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me juist een stuk lastiger om er vanaf te vallen zonder balkon
Ik ben het antwoord op allesquote:
Balkoffquote:Op donderdag 17 april 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me juist een stuk lastiger om er vanaf te vallen zonder balkon
Al gelezen, ben nu bezig in de discworld serie en de mistborn sagaquote:
* TheStigsDutchCousin een tegenstribbelende Nattekat op de weegschaal zetquote:Op donderdag 17 april 2025 13:21 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van niet meer snacken en honger lijden tot lunch is dat ik nu ook niet zo veel eetlust heb voor lunch
Jammer dat ik niet op de weegschaal ben gaan staan toen ik begon.
Ja nu is het te laatquote:Op donderdag 17 april 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin een tegenstribbelende Nattekat op de weegschaal zet
Ja, ik schrik er zelf ook wel van.quote:
Dat zou wel fijn zijn na al die activiteiten. Succes!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat een mattievriendje een rondje met mij wil gaan wandelen in de natuur
Lekker met haar hoofd rondrijdenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Reden 8563 om niet aan kinderen te beginnen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)jke-gebeurtenis.html
Balquote:
Ik kan me goed voorstellen dat iemand psychisch niet in orde is maar zover heen is zo moeilijk voor te stellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker met haar hoofd rondrijden
Het is net de ikea.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
ontbijt
[ afbeelding ]
de sushi zwemt hier gewoon rond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wauw wat een rijkgevulde saladequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |