Ik ga op vakantie en ik neem mee 'briefjes van de buurvrouw van een tijdje terug zodat ik die aan haar terug kan sturen op een ansichtkaart'quote:Op donderdag 17 april 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vooral omdat die geschreven briefjes totaal niet recent zijn ook en sowieso waarom.
Maar waarom zou je dat überhaupt bewaren.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee 'briefjes van de buurvrouw van een tijdje terug zodat ik die aan haar terug kan sturen op een ansichtkaart'
En waarom zou je het mee op vakantie nemenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat überhaupt bewaren.
Het is bijna lunchtijdquote:
het is weird maar toch niet vies/nasty/negatief of weet ik veelquote:Op donderdag 17 april 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Krijg ineens minder zin om in de tuin te gaan chillen deze zomer.
Hij houdt me ook altijd in de gaten als ik buiten ben en hij ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is weird maar toch niet vies/nasty/negatief of weet ik veel
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij houdt me ook altijd in de gaten als ik buiten ben en hij ook.
Lolwat. Why.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Prima maar ik krijg hier wel hele rare vibes bij.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.
Mweh, de combinatie van dingen maakt het wel wat ongemakkelijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat betekent toch ook niks? Mensen houden van kijken, ik zelf ook.
Ongemakkelijk als in 'hmm weird' (voor mij) maar zie zelf echt totaal niet waarom het negatief/onaardig/ongemakkelijk zou zijn om in de tuin te gaan zittenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de combinatie van dingen maakt het wel wat ongemakkelijk.
Is er gewoon zelf opgeplakt. Ik had dat even niet door maar een vriend van mij zei dat net die bij PostNL werkte.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ook gek dat het een ansichtkaart is uit Wenen, maar dat er een Nederlandse postzegel op zit.
Postzegel is niet afgestempeld inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er gewoon zelf opgeplakt. Ik had dat even niet door maar een vriend van mij zei dat net die bij PostNL werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |