De KLM: hold my beer.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is toch niks mis met Bergkamp?
Nee.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei ik toch.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Net op tijd al besprokenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja, het is wel een mietje. Met zijn vliegangst.
Daar kun je bijzonder weinig tegen hebben lijkt mij ja. Tenzij je voor Inter bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou ik ze echt enorm gunnen en ook best verdiend. Leuke club, aantrekkelijk voetbal, prima talenten en goede trainer.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb onwijs zin in een GAE overwinning maandag.
Ben je bang dat je ook aan de beurt komt?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we niet oordelen over angsten.
Wel verdomme.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja oke, behalve zijn vliegangst.
Ik heb een dikke huid gekweekt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je bang dat je ook aan de beurt komt?
Al besprokenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja, het is wel een mietje. Met zijn vliegangst.
Ja eens voor mij wel dé club van dit seizoen. Bosvelt ook een sympathieke man.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ik ze echt enorm gunnen en ook best verdiend. Leuke club, aantrekkelijk voetbal, prima talenten en goede trainer.
Ik heb het niet zo op die trainer, maar evengoed hup GAEquote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ik ze echt enorm gunnen en ook best verdiend. Leuke club, aantrekkelijk voetbal, prima talenten en goede trainer.
Vervuilerquote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit trouwens volgende week vrijdag in het vliegtuig.
Wat lekker tegendraads weer.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die trainer, maar evengoed hup GAE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |