Beetje lopen zo.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar die man precies goed in is.
Denk dat het bedtijd is voor jouquote:Op woensdag 16 april 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde dit te liken maar het lukte maar niet
Ik bleek per ongeluk 1 post eronder te zitten en probeerde dus mijn eigen post te liken. En dat werkt natuurlijk niet
Bedankt, nu heb ik dit weer dagenlang in mijn hoofdquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
Want meisje, je laat me schrikken als je lacht. Je tanden zijn zo geel als een kanarievacht
Koffie drinken en vergaderen, denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
en terechtquote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik dit weer dagenlang in mijn hoofd
Daarom is die politicusquote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je zo'n plaat niet eens meer kunnen uitbrengen, dan wordt je gelijk gevierendeeld op de socialsquote:
Ohjee, het gaat de Whenever, Wherever kant opquote:
tegenwoordig wordt je al 3 jaar zwaar gecanceld op basis van een aangifte voor er uberhaupt een onderzoek is afgerond. en als dan zou blijken zodra eindelijk de rechtszaak is dat het niet bewezen kan worden moet je maar eens zien of je weer plezier gaat krijgen in je oude beroepquote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je zo'n plaat niet eens meer kunnen uitbrengen, dan wordt je gelijk gevierendeeld op de socials
Ach.. je kan dan altijd nog gewoon gynaecoloog worden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt je al 3 jaar zwaar gecanceld op basis van een aangifte voor er uberhaupt een onderzoek is afgerond. en als dan zou blijken zodra eindelijk de rechtszaak is dat het niet bewezen kan worden moet je maar eens zien of je weer plezier gaat krijgen in je oude beroep
Moet je wel in België wonenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach.. je kan dan altijd nog gewoon gynaecoloog worden.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
je kan beter gewoon dood gaan voor duidelijk wordt dat je op een 14 jarige hebt liggen hijgen want dan krijg je gewoon een standbeeld en wordt je muziek nog door je kinderen gezongen (h6)quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben nu best wel gepiqueerd jaquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, het gaat de Whenever, Wherever kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |