Nee niemand wil dat, lelijke trekvogelquote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef KREEFTx het volgende:
Ik voel me eenzaam en alleen wil iemand met me praten
Hou opquote:Op woensdag 16 april 2025 21:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee niemand wil dat, lelijke trekvogel
OKÉ KUT !!!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rozevla, gedraagmisdraag je nou eens.
Dat zal ie ook wel moeten aangezien niemand het doet.quote:Op donderdag 17 april 2025 05:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leer van jezelf te houden, dan zul je je nooit meer eenzaam voelen.
Heerlijk leven.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat zal ie ook wel moeten aangezien niemand het doet.
'Laat mij maar alleen'quote:Op woensdag 16 april 2025 21:08 schreef Evangelion het volgende:
de eenzaamheid is soms erger met zijn twee
Dit is KLB, daar verbaas ik me nergens over.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, op een paar vriendelijke reacties na, toont de rest zich een onsympathieke mede-FOK!ker. Had ik niet gedacht.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee niemand wil dat, lelijke trekvogel
Je weet toch tegen wie het hebt lelijke mutsquote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, op een paar vriendelijke reacties na, toont de rest zich een onsympathieke mede-FOK!ker. Had ik niet gedacht.
Mens, ga lekker een taart bakken ofzoquote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké. Welke wil je? Slagroomtaart of bosbessentaart?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mens, ga lekker een taart bakken ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |