De klacht is dat UPS nog niet dood isquote:Op woensdag 16 april 2025 17:12 schreef nattermann het volgende:
Geen klacht in OP, derhalve onterecht.
Helaas heb ik als ontvanger niks te kiezen. Dat doet de afzender.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kies dan ook gewoon voor DHL of DPD.
Vertel de afzender dat ze zaken moeten doen met één van de eerdergenoemde bedrijven en dat je anders elders de portemonnee gaat trekken.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Helaas heb ik als ontvanger niks te kiezen. Dat doet de afzender.
Ik wist het wel! Het is gewoon een fokking complot van die klootzakken om mij te zieken!quote:Op woensdag 16 april 2025 17:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit doen ze gewoon om jou te fucken en dat je dan een klacht maakt op FOK! en wij dan daar op reageren en vervolgens gaat iedereen weer verder met zijn zinloze bestaan.
Denk het niet, je bent mij namelijk niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik wist het wel! Het is gewoon een fokking complot van die klootzakken om mij te zieken!
Het is een kwestie van pech of geluk. Mijn DPD-chauffeur doet prima werk, dat is ook al jaren lang dezelfde man. DHL is ook prima, die doen zelfs 2 bezorgrondes per dag. PostNL is wisselend, hier is een zeer groot verloop van chauffeurs. De ene doet het goed, de ander flikkert alle pakjes voor de hele flat in decentrale hal en zet zelf een krabbeltje.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:59 schreef cherrycoke het volgende:
DPD is helemaal aids, die jatten gewoon je pakketjes tekenen er zelf voor.
Natuurlijk, maar bij UPS is het elke keer (!) hetzelfde liedje. Kijk bijvoorbeeld eens op Trustpilot. Daar zie je bij de reviews van UPS eigenlijk alleen maar de zelfde klachten: chauffeur beweert ten onrechte dat je niet thuis was, en vervolgens mag je kilometers verderop je pakket ophalen, terwijl er ook dichterbij gelegen UPS Access Points zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:59 schreef herverwijderd het volgende:
Wat me aan UPS het meeste stoort is dat je pas op de dag zelf te zien krijgt dat ze die dag langskomen, en je kan pas andere instructies doorgeven als ze al een keer langsgeweest zijn.
En dat andere instructies doorgeven is soms ook een ramp want dan kom je in een soort loop terecht en kun je alsnog niks.
Maargoed, uiteindelijk komt het meestal wel goed, en met andere diensten heb je ook wel eens wat.
Maar de chauffeurs kunnen wel iets doen aan het ten onrechte beweren dat je niet thuis bent, terwijl ze in werkelijkheid niet eens in de buurt van je huis zijn geweest.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:04 schreef Loll het volgende:
UPS heeft in de grotere provinciale steden ook nauwelijks pakketpuntem waardoor je idd kilometers moet fietsen of rijden. Soms zijn de pakketpunten vol en dan ben je helemaal het haasje. Tot slot werkt het instellen van de bezorgvoorkeuren voor geen meter idd. Toegegeven de chauffeurs zijn wel aardig en kunnen hier ook niks aan doen.
Op dat punt heb je zeker gelijkquote:Op donderdag 17 april 2025 15:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar de chauffeurs kunnen wel iets doen aan het ten onrechte beweren dat je niet thuis bent, terwijl ze in werkelijkheid niet eens in de buurt van je huis zijn geweest.
Ha die Kramer, het ene bezorgbedrijf is de ander niet tegenwoordig... de gehele bezorglogistiek schijnt toch wel complex te zijn. En dat terwijl er afgestudeerden Logistiek zijn die dit kunnen versimpelenquote:Op woensdag 16 april 2025 17:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
UPS is de slechtste bezorgdienst die ik ken, en dat wil wat zeggen, want de concurrentie is niet veel beter. Maar geen een is zo slecht georganiseerd als UPS.
Als UPS een pakje belooft te bezorgen tussen bijv. 10.00 en 14.00 uur, dan houden ze zich nooit aan dat tijdvak. Ik kan er dan vanuit gaan dat omstreeks half 3 het tijdvak verandert in "vandaag, voor het einde van de dag". Alsof je ook vandaag NA het einde van de dag zou kunnen bezorgen, volgens mij heet het dan morgen.
En omstreeks 4 uur komt er altijd het bericht dat het pakje niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis was. Onzin, ik ben rond die tijd altijd thuis, er is geen chauffeur geweest, er ligt ook geen niet-thuis briefje in de bus.
Wat dan helemaal leuk is, is dat (hoewel er hier binnen een straal van 2 km twee UPS-afhaalpunten PLUS een UPS-pakketautomaat in de buurt zijn) de chauffeur het pakket vervolgens dropt bij een afhaalpunt dat hier op 10 km vandaan ligt (en ik heb geen auto, dus moet ik 3 kwartier fietsen).
Ik heb al talloze malen geklaagd bij UPS. Daarbij moet je ook nog steeds steevast een kwartier naar een vrijwel onverstaanbaar bandje luisteren, Nederlands ingesproken maar met een zeer zwaar Amerikaans accent. Mijn klacht wordt genoteerd, maar er treedt geen beterschap op.
Ik heb zelfs een UPS MyChoice account aangemaakt, zodat je je bezorgvoorkeuren aan kunt geven. Ik heb ingesteld dat mijn pakket bij geen gehoor naar de pakketautomaat mag of (als het een aangetekend pakket is) naar de dichtstbijzijnde pakketshop. Maar de chauffeur negeert dit verzoek, en blijft het gewoon naar dat punt 10 km verderop brengen.
Echt, wat een graftyfusbedrijf!
en dan denken dat het beter wordt zeker?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kies dan ook gewoon voor DHL of DPD.
Te laat, reeds gearchiveerd onder Onterechtquote:Op woensdag 16 april 2025 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De klacht is dat UPS nog niet dood is
Ditquote:Op woensdag 16 april 2025 17:12 schreef nattermann het volgende:
Klacht is door KLB moderator terecht verklaard. Je reactie is nietig verklaardquote:Op woensdag 16 april 2025 17:12 schreef nattermann het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |