Mijn werk.quote:
En de IC's lagen zeker ook vol tijdens coronaquote:
Niet de hele IC. Wel 16 van de 28 bedden destijds.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En de IC's lagen zeker ook vol tijdens corona
Doe eens dom. Ja ho maar.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En de IC's lagen zeker ook vol tijdens corona
Dit hoefde ook niet toen ik daar een patiënt met Ebola, vervolgens Marburg en later Lassa verpleegde hoor.quote:
Ik kan daar niet zomaar mee stoppen, daar heb ik begeleiding bij nodig. Je kunt niet zomaar een aaaaaaandere manier verlangen zonder kader, parameters of op zijn minst wat begeleiding.quote:
Volgens google is dit gewoon ebola e.d.? Daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Dat wordt alleen een epidemie in allemaal verre vieze landen waar ze geen basale hygiëne kennen.quote:
Dus Fok! heeft de primeurquote:Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vanwege een verdenking op hemorragische koorts is vandaag het calamiteitenhospitaal in het UMCU geopend.
Meer nieuws zal vast volgen.
Dat wordt weer een tegeltje erbij.
quote:Virale hemorragische koortsen zijn ziektes veroorzaakt door verschillende virussen. Je kunt door deze ziektes koorts en ernstige bloedingen krijgen. De bekendste voorbeelden zijn ebola, dengue, gele koorts en lassakoorts. Deze ziektes komen vooral voor in Afrika en Zuid-Amerika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |