abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217381457
Nederlanders willen helemaal geen fietshelm, maar dat gaat hopelijk niet, misschien veranderen.
Gewoon referendum houden, ook over vuurwerk bijvoorbeeld(ik ben voorstander van verbod btw).
https://nos.nl/artikel/25(...)misschien-veranderen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217381485
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 06:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ook over vuurwerk bijvoorbeeld(ik ben voorstander van verbod btw).
Top goed om te weten. Hoeven we verder niet naar je te luisteren.
pi_217381511
Er zijn genoeg argumenten waarom een fietshelm weinig zin heeft en zelfs negatief werkt als het een generale regel wordt. Het lijkt vooral een Europese lobby, aangezien het hoofdargument is: “land X binnen Europa doet het ook!”.

Het FN had er een mooi artikel over geschreven na de vorige golf van propaganda eind vorig jaar:

https://archive.ph/2024.0(...)er-een-helmplicht-in

Maar ik verwacht niks meer van het oude liberale Nederland, die zijn al machteloos geworden en gebleken. Er wordt nog een tijdje propaganda gevoerd met schijnargumentwn on de Overton Window te verschuiven, zodat het gewillige gros verder om is, om het daarna gewoon door te voeren. Welke partij had dit in hun programma staan? Wie vond dit nu zo’n belangrijke onderwerp dat er een agressieve mediacampagne voor op poten is gezet?
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 16 april 2025 @ 07:30:24 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217381531
Gewoon e-bikes voor 55+ verbieden en je hebt veel minder ongevallen.

Als je dan toch een verbod wil dan lijkt het me logisch om zo min mogelijk mensen te raken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_217381563
Heb vorig jaar een helm voor onze kinderen gekocht, met als reden dat ik meer argumenten had om het wel te doen dan niet. Kromme is: voor mijzelf geen helm aangeschaft.

Maar moest denken aan 20 jaar terug op de pistes toen zag je ook langzaam steeds meer mensen met een helm op skieen.

Verplicht stellen geen voorstander, maar persoonlijk zie ik geen enkel argument waarom geen helm op te doen (bij kinderen, ouderen, maar ook voormezelf).
pi_217381586
Waardeloze OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')