Als je nadat je je 'doel' hebt bekogeld met een asbak en glazen bol haar in haar eigen huis meermaals -dus nog een keer terugkomen ook- neersteekt, dan is -zeker die 2e steekpartij- toch gewoon poging tot moord ?quote:Volgens de rechter heeft de 34-jarige Al H. zich schuldig gemaakt aan een poging tot doodslag en mishandeling
Of ben ik helemaal debiel?quote:Jacqueliena dacht dat het hierbij bleef, maar even later kwam de buurman terug en werden haar opnieuw messteken toegebracht. Toen pas vond Al H. het welletjes.
Er zit duidelijk een steekje los bij deze man.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh ze lag te zonnen hè? Ja, daarvan draaien ze door die gasten.
Klopt. Als het wel past onthoofden ze kennelijk hun moeder.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:26 schreef Bloemkool het volgende:
Levenslang het land uit met dit vuilnis. Stop sowieso met Syriërs binnen te halen en begin met actief uitzetten van dat volk. Het is er veilig. Ze kunnen allemaal terug. Maakt niet uit hoelang ze al hier zijn.
Je ziet gewoon dat dit geloof, cultuur en de opvattingen van dit geïmporteerde tuig hier niet passen.
Er wordt totaal niet stil gestaan bij de omgeving die daar een periode voor moet betalen. Zoals deze onderbuurvrouw die nu onder gezeken is een daarna gestoken. Leuk speklap dat je wil dat zo'n bent en eigen huis heeft maar doe dat niet als mijn buur. Als je het echt zo goed vindt moet je er zelf met je kinderen tussen gaan wonen. Maar dat vinden ze dan niet zo geweldig.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar het ook is, als ze goede begeleiding hebben en veilig kunnen wonen vind ik het prima. Zoals vroeger, in huizen met allemaal aardige meneren in witte jassen erbij.
Mijn zoon woonde tot 10 jaar terug in een project in een stuk wijk waar de architect bedacht had dat het geweldig was als mensen met een beperking echt onder de andere mensen leefden. Konden ze lekker samen spelen met de andere kinderen! Bleek dus dat andere kinderen het best eng vonden als mensen met een beperking met hun hoofd tot bloedens toe tegen het speelhuisje bonkten en met poep gooiden en zo.
Ze hebben de bezetting van de woning inmiddels aangepast naar jongvolwassenen met een lichte beperking (en permanente begeleiding) en dat werkt net.
Het is allemaal heel leuk bedacht, dat lekker zelfstandig wonen en meedoen in de maatschappij, maar mensen in een psychose of met andere zware problematiek die kunnen gewoon echt niet meedraaien. Het is onveilig voor iedereen. Voor lichte gevallen kun je het bekijken, maar het lijkt nu wel of een hoop mensen in het diepe gegooid worden en pas als het escaleert kan er iets gebeuren.
Ik ben gek op speklap maar hier kan ik niet op kauwenquote:Op donderdag 17 april 2025 13:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er wordt totaal niet stil gestaan bij de omgeving die daar een periode voor moet betalen. Zoals deze onderbuurvrouw die nu onder gezeken is een daarna gestoken. Leuk speklap dat je wil dat zo'n bent en eigen huis heeft maar doe dat niet als mijn buur. Als je het echt zo goed vindt moet je er zelf met je kinderen tussen gaan wonen. Maar dat vinden ze dan niet zo geweldig.
Christus 😂quote:Op donderdag 17 april 2025 15:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben gek op speklap maar hier kan ik niet op kauwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |