SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijke Pfas eitjes ook van de boer, en dat blijf ik ook doen !
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want met lekker weer is het niet praktisch om in een cabrio te rijden ..quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een cabrio aanschaft dat uit praktische overwegingen doet
Klopt.quote:Op woensdag 16 april 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Want met lekker weer is het niet praktisch om in een cabrio te rijden ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijke Pfas eitjes ook van de boer, en dat blijf ik ook doen !
Haha niks mis met eitjes van de boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 16 april 2025 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt.Niet na gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 16 april 2025 07:04 schreef engine het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Goedemorgen
Heel treffend jaquote:
Idd wij hebben hem voor de lol, in de winter blijft hij in de garage.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een cabrio aanschaft dat uit praktische overwegingen doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |