In mijn Pro Cycling Manager 2003 carrière had hij in totaal 4 keer de Tour gewonnenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Correct. Indrukwekkend hoe het ieder jaar steeds een beetje minder werd, terwijl de belofte bleef.
Ja. Het was een volle fles dus een kilo of 2. Op zich geen probleem behalve dat MvdP met 45 kph tegen die fles rijdt. Dat is inderdaad een aanslag te noemenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:30 schreef Idisrom het volgende:
Die gegooide volle drinkbus ziet er uit als een grote aanslag op een wielrenner. Gelukkig bleef Mathieu van der Poel ongedeerd.
Dat was 50 jaar geleden wel anders, toen Eddy Merckx voluit in de maag gestompt werd door een omstander. Dat was toen het definitieve keerpunt in zijn carrière.
Weet je wie ook per ongeluk wat deden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 11:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet je wie ook per ongeluk wat deden?HahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je "per ongeluk" je strot uit krijgt als je 2244 buisjes heb gevuld met mieren
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Het leuke is dat mede-UAE coureur Hirschi ook al bijna buiten de schaal zit:quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Off the charts
En ook hier zijn de daders eigenlijk weer slachtoffer. Ik hoop dat ze de rest van hun leven worden opgesloten in een ruimte gevuld met bijtgrage mieren.quote:“We zijn niet naar hier gekomen om de wet te breken, dat gebeurde per ongeluk en uit dommigheid.” Hij vroeg de rechters om mild te zijn. “Ik weet dat het breken van de wet met lijden gepaard gaat, en ik aanvaard dat, maar wij zijn geen criminelen. We zijn achttien en we zijn naïef geweest maar ik wil nu gewoon naar huis om mijn leven te beginnen.”
Niks mis mee, kun je nog mooi het 140-jarig jubileum van Duits-Witu meemaken! Dat Duits-Engels "accoordje" erkent natuurlijk helemaal niemand.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op je 18e naar Kenia reizen, maar verder is je leven nog niet begonnen.
Bilharzia oplopen en een mooie wielercarrière starten, ik had het wel geweten als ik nog die leeftijd had.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op je 18e naar Kenia reizen, maar verder is je leven nog niet begonnen.
De VDB ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |