Het liefst nog in verschillende hotelsquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je punt; dan is aparte kamers wel beter.
Kun je nog wel even zeggen hoe laat mijn pakketjes komen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna 9 uur maar heb zin om aan mijn kussen te ruiken
uhmquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je nog wel even zeggen hoe laat mijn pakketjes komen?
Whehehehe.quote:
Japanquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook in alle bedden, zelfs op de veerboot.
En beenruimte in de trein is ruimer dan in Nederland
@ESF1Gamerquote:
Okonomiyaki. Okonomiyummie.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag Japan niet verlaten zonder die okonomiyaki te hebben gehad.
Ik heb hem in Horishima en Osaka gehad en vond die eerste lekkerder. Die zag er ook het smerigst uitquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Okonomiyaki. Okonomiyummie.![]()
Ik maak zelf soms de kansai versie. Is nietnheel vele moeite en eigenlijk alweer te lang geleden. Maar moet ook nog steeds de hiroshima stijl eens proberen.
Is die met paddenstoelen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak zelf soms de kansai versie. Is nietnheel vele moeite en eigenlijk alweer te lang geleden. Maar moet ook nog steeds de hiroshima stijl eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tap tap tap
Verschillende landenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het liefst nog in verschillende hotels
De hiroshima stijl? Moet je daarvan heel snel naar het toilet met alle gevolgen van dien?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegenvaller dit.quote:
Whehe. Ja dat wordt ook snel een troep denk ik met al die laagjes rommel er op.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem in Horishima en Osaka gehad en vond die eerste lekkerder. Die zag er ook het smerigst uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |