Wat is dan precies het probleemquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
We waren er net achter dat dat niet de kern van het probleem is.
Wat danquote:
Dubbelgevouwen.quote:
Misschien dat ie op de wc kan zitten en dan met z'n hoofd onder de douchekraan past?quote:
Liggendquote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Nu vraag ik me af of Buda lenig genoeg is om zichzelf in te zepen met z'n voeten terwijl 'ie op z'n handen staat.quote:
Dat klinkt wel lekker, zaten er ook allemaal kippetjes in?quote:
Dan wordt-ie van twee kanten gedoucht.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat ie op de wc kan zitten en dan met z'n hoofd onder de douchekraan past?
Het programma voor werkmail werkt niet meer op werktelefoon.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn werkmail kwam dus ook op mijn werktelefoon binnen. Dus die zag ik dan ook niet
..dit klinkt wel eenvoudiger dan wat ik in m'n hoofd had.quote:
Met de kont tegen de ene muur en het hoofd tegen de muur ertegenover, dan blijf je vanzelf hangen als het krap genoeg is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
..dit klinkt wel eenvoudiger dan wat ik in m'n hoofd had.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de kont tegen de ene muur en het hoofd tegen de muur ertegenover, dan blijf je vanzelf hangen als het krap genoeg is.
is dat dat eispul?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag Japan niet verlaten zonder die okonomiyaki te hebben gehad.
ja krokante kip schnitzel had ik er bijquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker, zaten er ook allemaal kippetjes in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |