Waarom heb je er geen twee dan? Eentje gewoon voor jezelf en eentje van je werk die je uit kunt laten op je vrije dagenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen twee dan? Eentje gewoon voor jezelf en eentje van je werk die je uit kunt laten op je vrije dagen
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen twee dan? Eentje gewoon voor jezelf en eentje van je werk die je uit kunt laten op je vrije dagen
We waren er net achter dat dat niet de kern van het probleem is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet gewoon een goede out-of-office message hebben; dan is het voor iedereen duidelijk
Werkt alleen op maandag, dinsdag, oneven donderdagen en vrijdagen in maanden met 31 dagen.
Nu ga je de hele nacht liggen woelen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen paniek jongens. Dat nare gevoel zal zo wel weg gaan
Laptop van werk, laptop thuis en desktop voor het zware werk, als de ecktenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet Buda nu eten dan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanse zee leeggevist.
Tokio in rep en roer.
Hongersnoden.
ze rennen hier nu allemaal in paniek over straatquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japanse zee leeggevist.
Tokio in rep en roer.
Hongersnoden.
Rebus van makenquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet gewoon een goede out-of-office message hebben; dan is het voor iedereen duidelijk
Werkt alleen op maandag, dinsdag, oneven donderdagen en vrijdagen in maanden met 31 dagen.
quote:
Dan doet Buda ook geen oog dichtquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu ga je de hele nacht liggen woelen.
Bitterballen?quote:
Zo druk met de rebus dat ze hun hele vraag vergeten zijn.quote:
ohhh nu herinner je mij aan de omezaprolquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu ga je de hele nacht liggen woelen.
...the plot thickensquote:
Op die houten klompslippers. Lijkt me hilarisch.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze rennen hier nu allemaal in paniek over straat
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan doet Buda ook geen oog dicht
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh nu herinner je mij aan de omezaprolwas ik alweer vergeten
Dit wil ikquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo druk met de rebus dat ze hun hele vraag vergeten zijn.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op die houten klompslippers. Lijkt me hilarisch.
Steeds tegen de muren kloppen, 'IK WAKKER JIJ OOK WAKKER.'quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hebben gewoon aparte kamers hoor
Ik heb voor thuis geen desktop nodigquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop van werk, laptop thuis en desktop voor het zware werk, als de eckten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |