laptopquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe zie je dan je e-mail binnen komen nu?
Dan mail je dat morgenochtend terug.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan maar dan lees ik dat ook niet want zit hele dag vol, ze hadden dit eerder moeten doen en dat is niet mijn verantwoordelijkheid
aanvulling: maar wel kak voor studenten want die zijn hier uiteindelijk het pineutje van
Mij lijkt het ook een issue dat je het leest op je vrije dag en er je er dan de hele tijd mee bezig bentquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]nee maar hoe is dat relevant, het probleem is niet dat er gemaild wordt op mijn vrije dag. Het probleem is dat ze willen dat ik morgen iets ga doen, en dat mededelen op mijn vrije dag. Dus dat gaat niet
Donderdag, want dan heb ik daar tijd voorquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mail je dat morgenochtend terug.
?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een issue dat je het leest op je vrije dag en er je er dan de hele tijd mee bezig bent
Om terug te mailen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Donderdag, want dan heb ik daar tijd voor
Dit inderdaad. Buiten werktijd ben ik niet bereikbaar tenzij expliciet anders afgesproken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Maar mijn punt was dus dat ik niks zag binnenkomen op dagen dat ik niet werkte.
Dat zag in wel weer als ik aan het werk ging
Mailcliënt dichtkiepen dan.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Buiten werktijd ben ik niet bereikbaar tenzij expliciet anders afgesproken.
*en kijk ik dus ook niet.quote:
Je bent er nu toch steeds aan het denken/in je hoofd mee bezig?quote:
dat kanquote:
het zit even in mn hoofd, hele tijd absoluut nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er nu toch steeds aan het denken/in je hoofd mee bezig?
Als je die mail niet gezien had niet
Ze hebben je te laat gemaild over iets.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kanik snap niet hoe dat relevant is voor mijn klacht. Want of ik dit vandaag of morgen lees, klacht blijft hetzelfde
Dan snap ik je klacht gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kanik snap niet hoe dat relevant is voor mijn klacht. Want of ik dit vandaag of morgen lees, klacht blijft hetzelfde
Komt op hetzelfde neer inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben je te laat gemaild over iets.
Dat je vandaag vrij bent heeft daar eigenlijk niets mee te maken.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan snap ik je klacht gewoon niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |