SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had dit weekend friet!
Ook al was ik in Den Haag, het stond toch echt als friet op de kaartZoals het hoort
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je maar van hebt genotenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had dit weekend friet!
Ook al was ik in Den Haag, het stond toch echt als friet op de kaartUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat zeker!quote:
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadent
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
als je je zo decadent bleef voelen, poste je hier niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadent![]()
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadentHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je je zo decadent bleef voelen, poste je hier niet meer
How can I make this topic about me?![]()
truffel is verre van goedkoopquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?![]()
Nee het duurde maar 2 minutenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je je zo decadent bleef voelen, poste je hier niet meer
@JustinKI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
in een restaurant of een echte friettentje?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Met truffelmayo, ik voelde me heel decadentUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
de jean baton truffelmayo is wel goeiequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
best 2 minutes of mankind livequote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee het duurde maar 2 minuten
@:JustinK![]()
Rijke tatta gespotquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan, aan truffelmayo?
Ja tegenwoordig niet zo veel meer, maar ik ben weinig gewend
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Snackbar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in een restaurant of een echte friettentje?How can I make this topic about me?![]()
goede belgische friet kot en dan een kaassouffle en een frietje met
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: