abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217372194
Knettergruwelijke migranten duwen 15-jarige jongen van gebouw in Hamburg

quote:
Dit is toch te afschuwelijk voor woorden! In Hamburg heeft een groep kansenparels – vier Syrische mannen (16, 17, 20, 20) en een Iraakse vrouw (22) – een 15-jarige jongen van een hoog gebouw geduwd, waardoor hij op gruwelijke wijze om het leven kwam. De politie heeft de daders opgepakt, maar wat een knettergruwelijke daad is dit! Een onschuldige jongen, amper 15 jaar oud, moest sterven door de schaamteloze wreedheid van deze groep. Dit is niet zomaar een incident, dit is een weerzinwekkend voorbeeld van hoe het falende migratiebeleid in Europa levens kost. Duitsland – en heel Europa – verdient beter dan deze gruwelijke onzin die onze veiligheid en waarden ondermijnt!

Gruwelijke moord door migranten – een jongen van 15 dood!
Laten we dit even goed bekijken, want wat hier in Hamburg is gebeurd, is te schokkend voor woorden. Op 14 april 2025 werd een 15-jarige jongen door een groep van vijf migranten – vier Syrische mannen en een Iraakse vrouw – van een hoog gebouw geduwd, wat zijn dood veroorzaakte. De daders, variërend in leeftijd van 16 tot 22 jaar, zijn door de politie opgepakt, maar dat maakt de gruwelijkheid van deze daad niet minder. Een kind, een jongen met zijn hele leven nog voor zich, werd op brute wijze vermoord door een groep die hier niet eens thuishoort. Dit is geen “incident”, dit is een knettergruwelijke moord die de samenleving tot in haar kern raakt. Wat bezielt iemand om zoiets te doen? En waarom zijn dit soort mensen überhaupt in Europa?

Falend migratiebeleid kost levens – dit is schaamteloos!
Dit drama in Hamburg is een perfect voorbeeld van hoe het falende migratiebeleid in Europa levens kost. Duitsland heeft de afgelopen jaren tienduizenden migranten binnengelaten, vaak zonder fatsoenlijke controle, en dit is het resultaat: geweld, chaos, en onschuldige slachtoffers. Vier Syrische mannen en een Iraakse vrouw – mensen die hier asiel hebben gekregen – hebben een 15-jarige jongen vermoord, en dat is niet de eerste keer dat migranten betrokken zijn bij ernstige misdaden. In 2018 werd een 14-jarig Joods meisje in Duitsland verkracht en vermoord door een Iraakse man. In 2018 waren er ook meerdere steekpartijen door Syrische migranten, zoals in Hamburg en Burgwedel. Dit is geen toeval, dit is een patroon! Het falende beleid dat deze mensen ongecontroleerd binnenlaat, is schaamteloos en kost levens – zoals dat van deze arme jongen in Hamburg.

https://www.dagelijksesta(...)an-gebouw-in-hamburg

Duitse link:
https://www.bild.de/regio(...)91dc0ee9a2675510dfb9
twitter

Een nieuwbericht van NOS, RTL, Parool, NRC, Volkskrant, Telegraaf, Algemeen Dagblad zijn op dit moment niet beschikbaar mijn excuses.
pi_217372203
Is dit nog nieuws ?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_217372205
Wir schaffen das
Danke merkel.

Weer een familie naar de klote door die ideologische terroristen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217372284
Gaat lekker met dit soort kansenparel topics... Walgelijk.
pi_217372309
Matig artikel maar tevens matig dat dit soort shit ook altijd doodgezwegen wordt in de reguliere media.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217372319
Was volgens de Bild-link een Irakees.
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 23:04:59 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217372381
wtf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217372386
Was het slachtoffer een echte Duitser dan?
Of 1 van die groep?
Vakman pur sang
  maandag 14 april 2025 @ 23:09:17 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217372402
Het staat overigens nog helemaal niet vast of hij geduwd is of in paniek is gevlucht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217372404
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 22:34 schreef Nober het volgende:
Een nieuwbericht van NOS, RTL, Parool, NRC, Volkskrant, Telegraaf, Algemeen Dagblad zijn op dit moment niet beschikbaar mijn excuses.
Nou, als werkelijk geen enkele fatsoenlijk en zelfs iets minder fatsoenlijk medium er over will berichten dan zal er wel een reden voor zijn.

Het betreffende stuk is vreselijk tendentieus maar ook totaal inhoudelijk leeg geschreven. Het geeft geen enkel detail over motief of omstandigheid. Sorry, maar dan neem ik het nog even niet serieus.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217372406
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Was het slachtoffer een echte Duitser dan?
Of 1 van die groep?
Wat maakt dat nou uit, er is een slachtoffer of het nu een Duitser is om iemand uit Timboektoe
  maandag 14 april 2025 @ 23:10:20 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217372409
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat maakt dat nou uit, er is een slachtoffer ophef nu een Duitser is om iemand uit Timboektoe
Kunnen weer lekker schuimbekken over die luitjes uit het buitenland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217372415
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kunnen weer lekker schuimbekken over die luitjes uit het buitenland.
Ja daar gaat bij een paar hier gewoon om,
pi_217372416
Uit het Duits:
quote:
Op 14 april 2025 is in Hamburg-Wilstorf een 15-jarige jongen overleden nadat hij van een balkon op de achtste verdieping van een flatgebouw aan de Soltauer Ring viel. Volgens de politie was er voorafgaand aan de val een gewelddadige confrontatie in de betreffende woning. Een groep jongeren drong de woning binnen en viel de aanwezigen aan. Tijdens dit incident viel het slachtoffer van het balkon en overleed ter plaatse, ondanks reanimatiepogingen.

De politie heeft vijf verdachten aangehouden: vier Syrische mannen tussen de 16 en 20 jaar oud en een 22-jarige vrouw uit Irak. Zij werden in twee taxi’s in de wijk Hammerbrook aangetroffen en gearresteerd. De exacte toedracht van het incident wordt nog onderzocht door de politie en de officier van justitie. Er zijn aanwijzingen dat het slachtoffer mogelijk van het balkon is geduwd, maar dit is nog niet bevestigd.

De politie heeft nog geen informatie vrijgegeven over de identiteit of nationaliteit van het slachtoffer. Het gebouw aan de Soltauer Ring staat bekend als een probleemlocatie, met eerdere meldingen van drugshandel en andere criminele activiteiten.

De autoriteiten zetten het onderzoek voort en zullen verdere details bekendmaken zodra deze beschikbaar zijn.
Vakman pur sang
pi_217372420
Waarom blijven ze toestaan dat dit soort lui hier komt? Stuur ze terug, genoeg is genoeg. Jarenlang hebben ze ons wijsgemaakt dat vluchtelingen alleen maar zielig zijn maar dit bewijst opnieuw het tegendeel.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
pi_217372422
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat maakt dat nou uit, er is een slachtoffer of het nu een Duitser is om iemand uit Timboektoe
Nou mij wel..

Een afrekening in het criminele circuit of een totaal niksvernoedende Duitse jongen die om niks belaagd wordt. Nogal een verschil in ergheid.
Vakman pur sang
pi_217372431
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou mij wel..
Verbaast me niks, triest, meer zeg ik er maar niet over
pi_217372435
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Verbaast me niks, triest, meer zeg ik er maar niet over
Prima jongen.
Vakman pur sang
pi_217372438
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja daar gaat bij een paar hier gewoon om,
Ja, en als dan straks blijkt dat de 15 jarige een inbrekende Marokkaanse drugsdealer is die dan krijg je opeens heel andere verhalen.
pi_217372442
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:15 schreef 215 het volgende:

[..]
Ja, en als dan straks blijkt dat de 15 jarige een inbrekende Marokkaanse drugsdealer is die dan krijg je opeens heel andere verhalen.
Ja zo rollen die figuren hier helaas
pi_217372447
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja zo rollen die figuren hier helaas
Jeetje, terwijl ik dat schreef melde de eerste zich al.
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou mij wel..

Een afrekening in het criminele circuit of een totaal niksvernoedende Duitse jongen die om niks belaagd wordt. Nogal een verschil in ergheid.
pi_217372450
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:18 schreef 215 het volgende:

[..]
[..]

Ja dat is een van de figuren
Rechts schijtvolk
pi_217372452
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:18 schreef 215 het volgende:

[..]
[..]

Stel jij hebt kinderen en je zoon wordt vermoord terwijl die de kranten rondbracht.

Tegelijkertijd wordt er een criminele junk van dezelfde leeftijd vermoord.

Vind je dat even erg dan?

Want je MOET dat hetzelfde beoordelen.
Vakman pur sang
pi_217372482
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Waarom blijven ze toestaan dat dit soort lui hier komt? Stuur ze terug, genoeg is genoeg. Jarenlang hebben ze ons wijsgemaakt dat vluchtelingen alleen maar zielig zijn maar dit bewijst opnieuw het tegendeel.
Als je een zak appels koopt en er zit één rotte in, dan stuur je toch ook niet de hele zak terug?
pi_217372656
Ach je weet hoe het straks gaat.. "Ja maar blanken mannen gooien ook wel eens minderjarige kinderen van gebouwen. Dus stop het met het stigmatiseren van onschuldige lieve migranten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')