*legt arm op schouderquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Dit zijn wel de momenten dat ik mij behoorlijk alleen voel.
* TheStigsDutchCousin geeft Ama steunquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:26 schreef Ama het volgende:
Dit zijn wel de momenten dat ik mij behoorlijk alleen voel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het is weer op het nippertje gelukt. Ben bijna op m'n werk inmiddels.
🐙
ja beetje welquote:Op dinsdag 15 april 2025 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je het waterfestival hebt gemist?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het is weer op het nippertje gelukt. Ben bijna op m'n werk inmiddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het is weer op het nippertje gelukt. Ben bijna op m'n werk inmiddels.![]()
ripquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/show/ge(...)-overleden~aea45cbc/
Jaquote:
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 15 april 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb mij gisteren weer aangemeld voor ambulante begeleiding. Lang geleden maar kan nu even een tijdje geen kwaad. Of ik het krijg weet ik nog niet.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb mij gisteren weer aangemeld voor ambulante begeleiding. Lang geleden maar kan nu even een tijdje geen kwaad. Of ik het krijg weet ik nog niet.
79 jaar lang kon niemand heel die man wat schelen en nu is het allemaal in de rij met de krokodillentranen. Vind ik raarquote:
geeft niets. uitlaatklep dit datquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Nou ik wacht in de wachtkamer van het ziekenhuis. Sorry als ik hier straks misschien even veel post.
Succes ermeequote:Op dinsdag 15 april 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Nou ik wacht in de wachtkamer van het ziekenhuis. Sorry als ik hier straks misschien even veel post.
Dus ik heb altijd gelijk. Altijd al gewetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |