Lekker die korsten loskrabben.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je met een vinger in je oor krabt, klinkt dat net zoals Pac-Man.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus ik heb altijd gelijk. Altijd al geweten
Is er al een piramide voor haar?quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
ieniminimuis, onze nieuwe farao
als ik zie hoe groot die stenen waren en hoeveel mankracht, dan hebben we wel even wat tijd nodig.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er al een piramide voor haar?
Zal wel bijzonder klinken met die holle klankkast van jou erachterquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je met een vinger in je oor krabt, klinkt dat net zoals Pac-Man.
Och, snel beginnen dan!quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als ik zie hoe groot die stenen waren en hoeveel mankracht, dan hebben we wel even wat tijd nodig.
'ruimtelijk' geluidquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel bijzonder klinken met die holle klankkast van jou erachter
Amputatiequote:Op dinsdag 15 april 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
Krijg voor 5 dagen antibiotica en moet dan terugkomen om te kijken hoe het gaat. En de 28ste ook gewoon die afspraak die ik al had. Amputatie wou die nu niet over praten want die infectie moet sowieso eerst weg.
zit op 19 duizendquote:Op dinsdag 15 april 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om een stukje te gaan lopen.
942 stapjes pas.
Ohwquote:
Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Oh nee moet donderdag terug komen. Over twee dagen al dus.
Nou ja we moeten voorkomen dat ik ineens de helft van mijn vinger kwijt ben straks.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Nee. Maar weinig keus en het kan erger.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat iets waar je inmiddels vrede mee hebt?
Ja jouw dag is ook iets eerder begonnen heaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |