SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
oh, het is op zich best prima, maar ik had toch liever thuis willen etenquote:
hutspot uit een automaat kan ik me geen voorstelling bij maken dus meh...quote:Op maandag 14 april 2025 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, het is op zich best prima, maar ik had toch liever thuis willen eten
de bal was goed, hutspot een beetje flauw, weinig ui. jus was wel goed op smaak. alleen de portie was wat kleinquote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hutspot uit een automaat kan ik me geen voorstelling bij maken dus meh...
gehaktballen uit een automaat zijn meestal stuiterballig dus ook meh
volgende keer thuis een flinke portie met smaak makenquote:Op maandag 14 april 2025 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bal was goed, hutspot een beetje flauw, weinig ui. jus was wel goed op smaak. alleen de portie was wat klein
quote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
is best gebruikelijk, oke niet overal maar vooral bij 24 uurs fabriekenshitmeukquote:Op maandag 14 april 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:het voldoet niet kwa taal
quote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke even echt heel hard huilen
Collega die student aanspreekt op grammatica in een verslag:
[..]![]()
![]()
![]()
eerder lachen gieren brullen dan huilen.quote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
collega is de R vergeten in kwartaalquote:Op maandag 14 april 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik beweerde ook niet dat het dan wel klopte, maar eerder ging het over de k / denkquote:Op maandag 14 april 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan is het quagrammatica nog niet in orde.
de k ik ookquote:Op maandag 14 april 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik beweerde ook niet dat het dan wel klopte, maar eerder ging het over de k / denk
in de winter is het nu half 7quote:Op maandag 14 april 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Het is al half acht, in de winter lig ik nu al bijna in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |