Wat een ontzettend verdrietig nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Veel te jong overleden: @:Tha_Erik
08-02-1989 / 14-12-2025
Kreeg het net te horen via een vriend. Al tijden niet meer gezien, maar in de gloriedagen veel ontMoet en mee gepraat in het [HOMO] topic en Songfestival topics. Behoorlijk acrtief geweest hier op fok.
Ah jezus hey, dat is schrikken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
08-02-1989 / 14-12-2025
Kreeg het net te horen via een vriend. Al tijden niet meer gezien, maar in de gloriedagen veel ontMoet en mee gepraat in het [HOMO] topic en Songfestival topics. Behoorlijk acrtief geweest hier op fok.
Dat is schrikken, ik ken hem van tal en radio 49. Ook nog gemeet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
08-02-1989 / 14-12-2025
Godver wat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
08-02-1989 / 14-12-2025
Ach, kapoen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Een berichtje van de moeder van Sinterklaaskapoentje
Ik moest iedereen de groetjes doen van haar.
31 dec is zijn geboorte dag en ze gaan met de vrienden van hem sparibs eten omdat hij dat altijd wilde eten op zijn verjaardag.
" Doe maar de groeten aan het Fok! forum. Het was wel een groep waar hij iets aan had".
Ik dacht wel fijn om met jullie te delen aangezien er nogal negatief gedaan wordt op FOK! tegenwoordig
Maar dit is dan weer een lief bericht, er zijn altijd mensen die wat aan FOK! hebben. En daar doen we het voor.
Ja het zijn schatten de ouders van SKquote:
Kapoen makker, je wordt gemist.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
Een berichtje van de moeder van Sinterklaaskapoentje
Ik moest iedereen de groetjes doen van haar.
31 dec is zijn geboorte dag en ze gaan met de vrienden van hem sparibs eten omdat hij dat altijd wilde eten op zijn verjaardag.
" Doe maar de groeten aan het Fok! forum. Het was wel een groep waar hij iets aan had".
Ik dacht wel fijn om met jullie te delen aangezien er nogal negatief gedaan wordt op FOK! tegenwoordig
Maar dit is dan weer een lief bericht, er zijn altijd mensen die wat aan FOK! hebben. En daar doen we het voor.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
08-02-1989 / 14-12-2025
Hmm naam zegt me weinig maar niet minder ergquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:32 schreef Ang3l het volgende:
08-02-1989 / 14-12-2025
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |