quote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Dezwabber
Als je nou die taarten hebt gebakken kun je ze daarna extermineren
Danku, danku.quote:
maar jij hebt idd een stoelverhoger nodig met jouw lengtequote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens dat ie op de bank ligt en dan ga ik er op zitten of liggen en dan ben ik hem weer eens kwijt
Anders raakt ze kwijtquote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar jij hebt idd een stoelverhoger nodig met jouw lengte
kunnen we haar telefoon bellen als we haar niet kunnen zien en horen we waar ze zitquote:
Zegquote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar jij hebt idd een stoelverhoger nodig met jouw lengte
quote:
quote:Op maandag 14 april 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we haar telefoon bellen als we haar niet kunnen zien en horen we waar ze zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hmmm, nou stuur je tegen die tijd nog wel een bericht of het is veranderdquote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee.
Teminste op dit moment ben ik dat niet van plan..
Nicequote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Straks ook even Japans eten, beetje het reisplezier van Buda en ballie delen https://www.ah.nl/product(...)-teriyaki-verspakket
Ik laat een pokiebool komen. Close enough.quote:Op maandag 14 april 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Straks ook even Japans eten, beetje het reisplezier van Buda en ballie delen https://www.ah.nl/product(...)-teriyaki-verspakket
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo bijna dat het alweer bijna voorbij is.
terecht idd om niet te makkelijk na te kijken bij hboquote:Op maandag 14 april 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk zoveel strenger na dan mijn collega's, dat is echt kut. Want ík heb het idee dat zij te makkelijk nakijken, hallo is hbo
Kreeg ooit deze mail, ik dacht echt .. niks. Error. Ik zie hem nu weer en ik snap nu dat er 'hier is denk ik wat verkeerd gegaan' moest staanquote:Hier is de k wat verkeerd gegaan ??
Ga jij wel dan??quote:Op maandag 14 april 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, nou stuur je tegen die tijd nog wel een bericht of het is veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |