SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hopelijk wel meer dan gisternacht. Want dat stelde niks voor.quote:
Hier stelde het ook niks voor neequote:Op maandag 14 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk wel meer dan gisternacht. Want dat stelde niks voor.
Zondag was de tuin nat.quote:Op maandag 14 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog even het putje van m'n balkon schoon krijgen voor het gaat regenenquote:Op maandag 14 april 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Dit was trouwens mijn ontbijt @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ventilatoren kunnen best prijzig zijnquote:
Een zeikjaar? liever nietquote:Op maandag 14 april 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat ik morgen nog vrij ben. Daarna klapt het weer om en wordt het tot mei geen 16 graden meerWordt het weer zo'n jaar?
zijn tweedehandsquote:Op maandag 14 april 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ventilatoren kunnen best prijzig zijn
Nee ik ben ook wel toe aan een keertje een warme zonnige zomer.quote:
Fans met ervaringquote:
Je zult het toch echt doen met wat je krijgt, of niet en gewoon lekker zeikiequote:Op maandag 14 april 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben ook wel toe aan een keertje een warme zonnige zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |