Ja jij. Wij mannen horen gewoon 7 uur per dag aan de cranker wanker te zitten blijkbaar.quote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n dingetje. Gewoon even in de zon zetten
Ik heb het ooit gehad met infusen. Mijn beiden armen waren op laatst bont en blauw omdat verschillende plekken infusen hebben gezeten.quote:Op maandag 14 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met bloedprikken?
Dat had ik ook
Toen probeerde ze eerst even mijn andere arm ”oh deze is nog erger”:
Heb je er nu nog zo'n last van?quote:Op maandag 14 april 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft het bij 1 arm gehouden gelukkig.
nu afwachten wanneer er een plekje is om me met 4 gaatjes te ontdoen van mn galblaas
Gelukkig voel ik die druk niet. Hij staat hier gewoon in een hoekje bij het raamquote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij. Wij mannen horen gewoon 7 uur per dag aan de cranker wanker te zitten blijkbaar.
met vlagen.quote:
Waar heb je dat ding gekocht?quote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb even zo'n preppersradiootje gekocht. Laadt op via USB, zonnecellen of een handslinger.
Met de handslinger moet je 130-150 rpm halen. In 7 uur is het device opgeladen.
Wat denken ze nou dan??
ow ja dat had ex ook destijds.quote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gehad met infusen. Mijn beiden armen waren op laatst bont en blauw omdat verschillende plekken infusen hebben gezeten.
in de sportschool.quote:
Misschien wel wat laat als je pas aan je spierballen gaat werken als je een noodradio nodig hebt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de sportschool.
het is gewoon een spierballenkweker waarmee je ook radio kan luisteren
bij fles weet je maar nooitquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien wel wat laat als je pas aan je spierballen gaat werken als je een noodradio nodig hebt.
April doet wat 'ie wilquote:
nee hoor, ik ga gewoon doodquote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh jullie zijn daadwerkelijk voorbereid.
Ik voel mij niet aangesproken bij dit bericht.quote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
maart roert alleen zijn staartquote:
Ik heb wat blikvoer in huis.quote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Die roert zijn staart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |