Gernot.quote:Op maandag 14 april 2025 09:31 schreef onlogisch het volgende:
Tonnano
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
@:Caland
Series of films waarin criminaliteit en drugshandel het hoofdonderwerp zijn is ook echt iets nieuws.quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef LXIV het volgende:
Je kunt en wil dit niet verbieden in verband met de VVMu. Maar dit soort series geeft jonge Marokkanen net wel de verkeerde rolmodellen en zijn schadelijk voor de samenleving.
quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef LXIV het volgende:
Je kunt en wil dit niet verbieden in verband met de VVMu. Maar dit soort series geeft jonge Marokkanen net wel de verkeerde rolmodellen en zijn schadelijk voor de samenleving.
VVMu?quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef LXIV het volgende:
Over Undercover, Penoza en Ferry hoor je de PVV nietquote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef LXIV het volgende:
Nee. Maar onder de bevolkingsgroepen die daar uitgebeeld worden loopt de criminaliteit de spuigaten ook niet uit.quote:Op maandag 14 april 2025 09:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over Undercover, Penoza en Ferry hoor je de PVV niet
Oh nee natuurlijk niet, dat zijn allemaal brave burgersquote:Op maandag 14 april 2025 09:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Maar onder de bevolkingsgroepen die daar uitgebeeld worden loopt de criminaliteit de spuigaten ook niet uit.
Toen ik jong was waren de Marokkanen op school allemaal groot fan van Scarface.quote:Op maandag 14 april 2025 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Series of films waarin criminaliteit en drugshandel het hoofdonderwerp zijn is ook echt iets nieuws.
Jonge Nederlanders.quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef LXIV het volgende:
Ik was vroeger groot fan van The A-team, toch ben ik nooit een huursoldaat geworden.quote:Op maandag 14 april 2025 09:51 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Toen ik jong was waren de Marokkanen op school allemaal groot fan van Scarface.
Zal natuurlijk komen omdat hij zelf ook immigrant was en op klom tot grote drugsbaas.
Het is inderdaad van alle tijden, is het niet Mocro Mafia is het wel een andere serie of film.
Welk bewijs heb je daarvoor?quote:Op maandag 14 april 2025 09:44 schreef LXIV het volgende:
Oh jee, ik heb Breaking Bad en Dexter gezien...quote:Op zondag 13 april 2025 23:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Weg met deze serie. Omdat het die rampzalige crimineeltjes ten voorbeeld kan dienen.
Ligt het aan Knight Rider dat ik daarstraks harder reed dan toegestaan?quote:Op zondag 13 april 2025 23:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Weg met deze serie. Omdat het die rampzalige crimineeltjes ten voorbeeld kan dienen.
Deze figuren ziijn niet met rampzalige crimineeltjes te vergelijken. Weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 14 april 2025 10:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb Breaking Bad en Dexter gezien...
Komen figuren als Knightrider zo idioot vaak voor in Opsporing Verzocht?quote:Op maandag 14 april 2025 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ligt het aan Knight Rider dat ik daarstraks harder reed dan toegestaan?
Tja, als men een Nederlands paspoort heeft in theorie natuurlijk, maar volgens het meest recent uitgebrachte onderzoek 'De religieuze beleving van moslims in Nederland' van het SCP, identificeren veel moslims (waar Marokannen de grootste groep van zijn in Nederland) zich meer met het land van herkomst dan met Nederland. Zie bijvoorbeeld:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |