Frikandellen verkiezen boven een lekker bamischijfjequote:
Als ik bamiblok google, dan zie ik bamischijven.quote:Op zondag 13 april 2025 21:31 schreef Roesjesjager het volgende:
Karma, want die schijf heeft de bamiblok doen verdwijnen.
Bamiblok is in elk opzicht superieur aan de schijf.
Bedankt voor je diensten 🫡🫡quote:Op zondag 13 april 2025 21:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik heb 2 pakken van Mora in mijn vriezer, dus ik heb mijn bijdrage gedaan dacht ik zo he.
Zeg ik toch die achterlijke schijf heeft de bamiblok doen verdwijnen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik bamiblok google, dan zie ik bamischijven.
Het is hetzelfdequote:Op zondag 13 april 2025 21:34 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Zeg ik toch die achterlijke schijf heeft de bamiblok doen verdwijnen.
Hoe sneller de bamischijf uit het straatbeeld is, hoe beter. Dan kan de bamiblok een comeback maken.
Rechthoekige wordt hier in Rotterdam ook gewoon een bamischijf genoemd.quote:Op zondag 13 april 2025 21:37 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Blok is rechthoekig en groter. Schijf is rond en veel kleiner.
Dan lopen ze in Rotterdam achter in geometrie.quote:Op zondag 13 april 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rechthoekige wordt hier in Rotterdam ook gewoon een bamischijf genoemd.
Vooral praktisch. Waarom zou je het een andere naam geven terwijl het exact hetzelfde product in een andere vorm is??quote:Op zondag 13 april 2025 21:38 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dan lopen ze in Rotterdam achter in geometrie.
Dan kun je patatjes, aardappelkroketten, rösti, chips en veel andere producten gewoon aardappel gaan noemen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral praktisch. Waarom zou je het een andere naam geven terwijl het exact hetzelfde product in een andere vorm is??
Wijze woorden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:31 schreef Roesjesjager het volgende:
Karma, want die schijf heeft de bamiblok doen verdwijnen.
Bamiblok is in elk opzicht superieur aan de schijf.
Dat zijn verschillende gerechten.quote:Op zondag 13 april 2025 21:42 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dan kun je patatjes, aardappelkroketten, rösti, chips en veel andere producten gewoon aardappel gaan noemen.
Bami-puk!quote:Op zondag 13 april 2025 21:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik bamiblok google, dan zie ik bamischijven.
Heb jij wel eens aan bamischijten gedaan?quote:Op zondag 13 april 2025 21:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik koop altijd bamischijven, aan mij ligt het niet!
Als de bamischijf verdwijnt dan hoeft het voor mij niet meer....
Ja, maar dat bleken achteraf lintwormen te zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 22:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heb jij wel eens aan bamischijten gedaan?
De bamischijf van 5quote:Op zondag 13 april 2025 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleken achteraf lintwormen te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |