Wat staat hier?quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me af kruipt dat in het hoofd van zo'n renner? of handel die dat ?Als je gehaat wordt en bidons en petjes tegen je wordt gegooid.
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.quote:Op zondag 13 april 2025 16:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pogacar rijdt wel echt iedereen, behalve Mathieu, compleet overhoop vandaag.
Die heeft zoveel brieven gekregen dat Sarah daar nu nog een dagtaak aan heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.
Heeft Pogacar eraf gereden op een col, met alleen nog Vingegaard in zijn wiel.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.
Geen vertrouwen in de wederopstanding van God?quote:Op zondag 13 april 2025 16:27 schreef Momo het volgende:
Pogi en Matje gaan de monumenten verdelen dit jaar
Zei ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |