En daar zijn niet voor niets douches en kleedruimte. Zo raar om als enige naakt te lopenquote:Op zondag 13 april 2025 12:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Wel als je het in een openbare ruimte doet.
Klopt. Toen ik nog op de wagen zat, vaak eten en douchen in een truckercafe.quote:Op zondag 13 april 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Trots in de douche staan om je pielemuis te showen is echt een vrachtwagenchauffeurtactiek.
Niet naar de Pokégym gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
Ik douche gewoon in de sportschool. Maakt me niet uit.
Waarom noemen mensen het tegenwoordig de “gym” en niet gewoon sportschool? Hoor en zie het steeds meer
Heeft met de uitfasering van de Nederlandse taal te maken; er zijn ook geen kappers meer, alleen nog barbershops.quote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Waarom noemen mensen het tegenwoordig de “gym” en niet gewoon sportschool? Hoor en zie het steeds meer.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
Waarom staat dit in SEX? Ben je op zoek naar sekspartners in de kleedkamer?
gayquote:Op zondag 13 april 2025 13:46 schreef Filosoofert het volgende:
In de gym douchen is gay, ik douche liever thuis met mijn vriend.
Ze zien een blote piemel en denken meteen dat ze gay zijn of er gays naar hen kijken.quote:
Gym zeg ik al jaaaaren ..vind sportschool heel stom klinken juistquote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
Waarom noemen mensen het tegenwoordig de “gym” en niet gewoon sportschool? Hoor en zie het steeds meer
Laatst geprobeerd: werd eruit getrapt. Kan ook zijn omdat ik geen speler, maar supporter ben.quote:Op zondag 13 april 2025 13:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bedoel, bij de voetbal doucht ook iedereen naakt na de wedstrijd.
Waarom is het woord "homo" vervangen door het Engelse "gay"?quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zien een blote piemel en denken meteen dat ze gay zijn of er gays naar hen kijken.
Gay betekend vrolijk en gays zijn vaak vrolijke mensen.quote:Op maandag 14 april 2025 08:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom is het woord "homo" vervangen door het Engelse "gay"?
Lekker met z'n Onix spelen zeker?quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Met Brock wil ik wel douchen in de Pokegym
De rest heeft een minderwaardigheidscomplex door jouw 30 cm.quote:Op zondag 13 april 2025 12:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Flink bezweet. Ben blijkbaar de enige die doucht.
Sta ook graag naakt te paraderen. De andere mannen die komen omklede mn weten niet hoe snel ze weg moeten zijn…
Is douchen raar na het sporten?
Het enige antwoord wat ts wil horenquote:Op maandag 14 april 2025 18:16 schreef kitano het volgende:
[..]
De rest heeft een minderwaardigheidscomplex door jouw 30 cm.
En omdat het een damesvoetbalteam was denk ikquote:Op zondag 13 april 2025 23:25 schreef Paddo het volgende:
[..]
Laatst geprobeerd: werd eruit getrapt. Kan ook zijn omdat ik geen speler, maar supporter ben.
'Gym' had je op de basisschoolquote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
misschien dat het voor sommigen toch een soort middelbareschool trauma is?quote:Op zondag 13 april 2025 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gym zeg ik al jaaaaren ..vind sportschool heel stom klinken juistohh en bij de dames douche men graag jong en oud maakt niet veel uit.
Klinkt eigenlijk meer alsof de andere sporters zich snel uit de voeten maken als jij in de kleedkamer staat te paraderen. Als je je gewoon normaal omkleedt jaag je misschien ook de andere sporters niet weg?quote:Op zondag 13 april 2025 12:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sta ook graag naakt te paraderen. De andere mannen die komen omklede mn weten niet hoe snel ze weg moeten zijn…
Iedere soort heeft zijn eigen kleedkamer...quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:23 schreef verbijstering het volgende:
[..]
misschien dat het voor sommigen toch een soort middelbareschool trauma is?
Of wordt dat niet meer gedaan en ben ik zo oud dat ik nog van die samendouche tijd ben....
Door verpreutsing/individualisering/beïnvloerderswaanzin over hoe een lichaam eruit zou zien zie je nu steeds meer van die kleine individuele douchehokjesquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iedere soort heeft zijn eigen kleedkamer...
Nederlanders die hun eigen taal stom vinden klinken: zover zijn we dus kennelijk al afgezakt.quote:Op zondag 13 april 2025 22:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gym zeg ik al jaaaaren ..vind sportschool heel stom klinken juist [..]
Het kon zo zijn dat er tegenwoordig gewoon niet meer gedouched wordt uit shaamte / ongemak of zo?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iedere soort heeft zijn eigen kleedkamer...
Als dit zo is: waar komt die schaamte en ongemak vandaan?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:02 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het kon zo zijn dat er tegenwoordig gewoon niet meer gedouched wordt uit schaamte / ongemak of zo?
Waarom verpreutst de samenleving?quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dit zo is: waar komt die schaamte en ongemak vandaan?
Met stip op 1: op Amerikaanse normen en waarden gebaseerde sociale media en beïnvloeders.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Waarom verpreutst de samenleving?
Kan me niet herinneren dat er vroeger wel gedoucht werdquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:02 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het kon zo zijn dat er tegenwoordig gewoon niet meer gedouched wordt uit shaamte / ongemak of zo?
Blijft bijzonder. En natuurlijk wel even een wapen kopen bij de pomp.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Met stip op 1: op Amerikaanse normen en waarden gebaseerde sociale media en beïnvloeders.
1 groot douche plein hier, helemaal prima.quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Door verpreutsing/individualisering/beïnvloerderswaanzin over hoe een lichaam eruit zou zien zie je nu steeds meer van die kleine individuele douchehokjes
Bij onze club is het meer de ligging van de kleedkamersquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:02 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het kon zo zijn dat er tegenwoordig gewoon niet meer gedouched wordt uit shaamte / ongemak of zo?
Bepaalde woorden,prima toch. Het ene woord bekt nu eenmaal lekkerder dan het andere woord. Wat boeit hetquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nederlanders die hun eigen taal stom vinden klinken: zover zijn we dus kennelijk al afgezakt.
Dames kleedkamer midden in die van de mannen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij onze club is het meer de ligging van de kleedkamers
Er zit een mega trap tussenquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:10 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dames kleedkamer midden in die van de mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |