En daar zijn niet voor niets douches en kleedruimte. Zo raar om als enige naakt te lopenquote:Op zondag 13 april 2025 12:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Wel als je het in een openbare ruimte doet.
Klopt. Toen ik nog op de wagen zat, vaak eten en douchen in een truckercafe.quote:Op zondag 13 april 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Trots in de douche staan om je pielemuis te showen is echt een vrachtwagenchauffeurtactiek.
Niet naar de Pokégym gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
Ik douche gewoon in de sportschool. Maakt me niet uit.
Waarom noemen mensen het tegenwoordig de “gym” en niet gewoon sportschool? Hoor en zie het steeds meer
Heeft met de uitfasering van de Nederlandse taal te maken; er zijn ook geen kappers meer, alleen nog barbershops.quote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Waarom noemen mensen het tegenwoordig de “gym” en niet gewoon sportschool? Hoor en zie het steeds meer.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
Waarom staat dit in SEX? Ben je op zoek naar sekspartners in de kleedkamer?
gayquote:Op zondag 13 april 2025 13:46 schreef Filosoofert het volgende:
In de gym douchen is gay, ik douche liever thuis met mijn vriend.
Ze zien een blote piemel en denken meteen dat ze gay zijn of er gays naar hen kijken.quote:
Gym zeg ik al jaaaaren ..vind sportschool heel stom klinken juistquote:Op zondag 13 april 2025 15:06 schreef Nagelslak het volgende:
Ik douche gewoon in de sportschool. Maakt me niet uit.
Waarom noemen mensen het tegenwoordig de “gym” en niet gewoon sportschool? Hoor en zie het steeds meer
Laatst geprobeerd: werd eruit getrapt. Kan ook zijn omdat ik geen speler, maar supporter ben.quote:Op zondag 13 april 2025 13:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bedoel, bij de voetbal doucht ook iedereen naakt na de wedstrijd.
Waarom is het woord "homo" vervangen door het Engelse "gay"?quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze zien een blote piemel en denken meteen dat ze gay zijn of er gays naar hen kijken.
Gay betekend vrolijk en gays zijn vaak vrolijke mensen.quote:Op maandag 14 april 2025 08:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom is het woord "homo" vervangen door het Engelse "gay"?
Lekker met z'n Onix spelen zeker?quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Met Brock wil ik wel douchen in de Pokegym
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |