En in Nederland niet eens regenquote:foto's: sneeuwval in Ankara, Türkiye
Kinderen spelen in de sneeuw in Ankara, Türkiye, op 11 april 2025. (Mustafa Kaya/Handout via Xinhua)
Een voetganger loopt door de sneeuw in Ankara, Türkiye, op 11 april 2025. (Mustafa Kaya/Handout via Xinhua)
Kinderen spelen in de sneeuw in Ankara, Türkiye, op 11 april 2025. (Mustafa Kaya/Handout via Xinhua)
Ligt op bijna een kilometer hoogte en 200 kilometer van de dichtstbijzijnde zee. Wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Sneeuw in Ankara dat had ik niet verwacht. Ik dacht altijd dat het klimaat daar te warm was voor sneeuw, maar blijkbaar heb ik het mis. Is dit een zeldzame gebeurtenis, of zien ze daar vaker sneeuw?
An sich sneeuwt het wel in Ankara, maar vooral in jan-feb. Zoveel sneeuw in april is zeer zeldzaam.quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Sneeuw in Ankara dat had ik niet verwacht. Ik dacht altijd dat het klimaat daar te warm was voor sneeuw, maar blijkbaar heb ik het mis. Is dit een zeldzame gebeurtenis, of zien ze daar vaker sneeuw?
Van mij mogen we best ruilen hoor.quote:
Hmmm bij wiequote:Op zaterdag 12 april 2025 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
In Nederland kont (of kwam) vorst en sneeuw ook gewoon voor hoor.
liever gewoon die sneeuw hier en die zon daarquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Van mij mogen we best ruilen hoor.
Geef die Turken maar lekker sneeuw als dat betekent dat we hier dat Turkse zonnetje er voor krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |