Ligt eraan. Twee vaccinaties kan er nog mee door, maar als ze ieder jaar in de rij staat voor een booster, dan vind ik dat wel een red flag.quote:
Ik praat in de eerste fase vaak niet over maatschappelijke onderwerpen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Protip:
Hou je bek over vaccinatieschade, boosters, en mondkapjes.
Ik ben bovengemiddeld intelligent, heb een vrij hoge score op de IQ-test.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot intelligentie, dus complotwappies hebben vaak moeite met het vinden van een partner.
IQ zegt niet zoveel in relaties, EQ is daarin belangrijker, dat is dus de emotionele vaardigheidquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld intelligent, heb een vrij hoge score op de IQ-test.
Bij jou is het glas niet halfvol of halfleeg, maar volledig leeg merk ik.quote:
Gewoon realistischquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bij jou is het glas niet halfvol of halfleeg, maar volledig leeg merk ik.
Je projecteert jouw eigen onzekerheden op mij.quote:
Mensen die dat van zichzelf zeggen vallen vaak op een eerste date al door de mand.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:29 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ben bovengemiddeld intelligent, heb een vrij hoge score op de IQ-test.
Ik heb geen moeite een relatie te vinden maar ik ben dan ook nog niet zo afgegledenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je projecteert jouw eigen onzekerheden op mij.
Dat komt omdat je een vrouw bent.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite een relatie te vinden maar ik ben dan ook nog niet zo afgegleden
6000e topic hierover..quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb na een jarenlange zoektocht nog steeds geen relatie. Er is sowieso een gebrek aan leuke meiden in de buurt. Maar wanneer ik een meid tegenkom die ik wel interessant vind, dan heeft deze geen interesse in een relatie of heeft ze al een vriend. Het is erg lastig met zo'n kleine dating pool. Ik ben vrij sociaal ingesteld, maar tot nu toe heb ik nog niet echt veel succes met betrekking tot relaties.
Nee, met deze instelling trek je een hoop vrouwen aanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een goed beeld hebben over hoe jij op de eerste date bent.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Klopt daarom moet ik de vrouwen van mij af slaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Mikeytt het volgende:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot intelligentie, dus complotwappies hebben vaak moeite met het vinden van een partner.
Dit is wel een beetje een incelopmerking hoor. Zo wordt het nooit wat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vrouw bent.
Ik word ook niet warm van haar pessimistische houding.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een goed beeld hebben over hoe jij op de eerste date bent.
Aberkullie wordt niet warm van zo´n opmerking hoor.
Jouw probleem is dat NIEMAND warm wordt van jouw houdingquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik word ook niet warm van haar pessimistische houding.
Kan je niet gewoon homofiel wordenquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik word ook niet warm van haar pessimistische houding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |