quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Die saibairi die ziet er zo dik uit.....
dat is al een reden dat clubs hem nooit zullen gaan kopen
het is wel een aardige speler
Wanneer ga jij eens je Harvard diploma posten, daar hadden we een deal over.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Die saibairi die ziet er zo dik uit.....
dat is al een reden dat clubs hem nooit zullen gaan kopen
het is wel een aardige speler
Die bevolkingsgroepen eten gewoon veel meer en meestal is dat ook beter te vreten dan de hollandse pot....quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/overgewicht.aspxBij
Bla bla bla, kun je je Harvard Diploma posten?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die bevolkingsgroepen eten gewoon veel meer en meestal is dat ook beter te vreten dan de hollandse pot....
Het kan ook een genetische factor hebben
Maar een sporter die elke dag traint zou je denken dat hij minder dik eruit zou zien als Saibari
Maar hetzelfde probleem heeft ihatharen ook....
Ik denk dat jij het allemaal niet zo goed snapt....quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bla bla bla, kun je je Harvard Diploma posten?
We hebben het niet over vragen maar over beloftes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het allemaal niet zo goed snapt....
ik stel hier de vragen en niet jij...
Ja als je uit bij NAC speelt is het wel het beste om naar Breda te gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eagles gewoon met de basiself in Breda. Verstandig of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |