Ah tis wel tijd voor wat verse plantjes, alles begint nu weer te groeien en te bloeienquote:Op zondag 13 april 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik kan dat niet eenmaal eruit is eruit
Misschien, wil nog even naar intratuin
Maar of het gaat lukken vandaag is een tweede
Ga eigenlijk meer voor dingen voor binnen.quote:Op zondag 13 april 2025 06:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah tis wel tijd voor wat verse plantjes, alles begint nu weer te groeien en te bloeien
Oh okay, ook leukquote:Op zondag 13 april 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eigenlijk meer voor dingen voor binnen.
Nieuwe kussentjes en vaasjes of dergelijke
Ik heb net een nieuwe bank, totaal andere kleurquote:Op zondag 13 april 2025 06:34 schreef Karzai het volgende:
Ik ben voorlopig wel weer even klaar met spulletjes kopen.
even een geheel nieuwe inrichting, was ook wel nodig na die brandquote:Op zondag 13 april 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe bank, totaal andere kleur
Dan wil je ook even los gaaniets voor op tafel, andere kussentjes je kent het wel
Ja alleen nu heb ik een ander probleem 'quote:Op zondag 13 april 2025 07:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
even een geheel nieuwe inrichting, was ook wel nodig na die brand![]()
is het nu weer been beetje op orde?
Altijd goed om nieuwe bank uit te kiezen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen nu heb ik een ander probleem '
Heb zowel in het voor als achterraam een thermische breuk in de ramen zitten
Zaterdat knapte 1 raam, zondag het tweede raam
Volgens de man die het raam kwam opmeten kwam dat door de nieuwe plise gordijnen die er vanaf september hangen.
Bank hoefde trouwens door de brand niet vervangen te worden. Het zat niet meer oke voor dat lijf van mij![]()
En ze komen dinsdag een nieuwe plank in het laminaat zetten ze hadden er een kapote tussen gelegd. Zit ook al te wachten vanaf 21 nov
Een krabpaal voor je kat dan?quote:Op zondag 13 april 2025 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Altijd goed om nieuwe bank uit te kiezen.
Ik ben op zoek naar eetkamerstoelen waar 1 van mijn katten niet aan krabt. Velvet zou een goede stof zijn, maar die wil ik eerst zien en voelen. Wat ik op internet zie qua kleuren al saaie bruin, beige en wit tinten.
Krabpalen heb ik genoeg. Het is slecht luisterende katten. Mijn andere kat snap principe van een krabpaal welquote:Op zondag 13 april 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een krabpaal voor je kat dan?
Vervelend dat ze aan je stoelen krabt
Mooi balen dan. Zo zonde als je je meubels kapot krabben.quote:Op zondag 13 april 2025 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krabpalen heb ik genoeg. Het is slecht luisterende katten. Mijn andere kat snap principe van een krabpaal wel
De bank is Ektorp van Ikea en daar kan ik de hoes vervangen. Dat scheelt.quote:Op zondag 13 april 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi balen dan. Zo zonde als je je meubels kapot krabben.
Dat is wel handig, een grote onkostenpost anders als je steeds een nieuwe bank moet kopen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bank is Ektorp van Ikea en daar kan ik de hoes vervangen. Dat scheelt.
Normaal zal ik hem bij zijn nekvel pakken, maar ik mag de komende 3 weken niet waar te tillen.quote:Op zondag 13 april 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel handig, een grote onkostenpost anders als je steeds een nieuwe bank moet kopen.
Zie zo netjes uit.quote:
Japanners zijn nette mensenquote:Op zondag 13 april 2025 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie zo netjes uit.
Helaas kan dat bij NLse treinen niet.
Kan wel, als nederlanders een beetje netter zouden zijnquote:Op zondag 13 april 2025 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie zo netjes uit.
Helaas kan dat bij NLse treinen niet.
Zwijnen zijn wequote:Op zondag 13 april 2025 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel, als nederlanders een beetje netter zouden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |