SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Sneeuw is waterdamp die de vloeibare fase overslaat en naar de vaste vorm gaatquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen heeft ieder element toch maar 1 vorm per vorm.
naja niet echt... maar jij vindt het bijzonderquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maakt het wel bijzonder.
Oh ja, sorry, dat ik mijn mening als feit neerzette.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja niet echt... maar jij vindt het bijzonder
Ja moet je bij Nizzie wel duidelijk mee zijn, anders wordt ze boosquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, dat ik mijn mening als feit neerzette.
op LeE nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet je bij Nizzie wel duidelijk mee zijn, anders wordt ze boos
Niet?quote:
nopequote:
Ik zie nu al een muur van wolken opdoemen vanuit het zuidenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Het gaat zowaar echt regenen morgen lijkt het
Maar sneeuw is niet maar 1 molecuul H20 maar meerdere.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, over het algemeen heeft ieder element toch maar 1 vorm per vorm.
ow is dat altijd als het gaat regenen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier tussen 5 en 8 regen morgenvroeg. Misschien had ik de plantjes toch geen water hoeven te geven
De tuin schreeuwt er om.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Het gaat zowaar echt regenen morgen lijkt het
Heb de tuin dinsdag en gisteren gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier tussen 5 en 8 regen morgenvroeg. Misschien had ik de plantjes toch geen water hoeven te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |