Dat is pas als Pogacar vandaag wint.quote:Op zondag 13 april 2025 11:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij niet wielrennen kijken opgegeven na vorige week?
Of was dat een andere mod?
Voor HBO Max heb ik een uitzondering gemaakt. Dan heb je wel echt veel wielrennen. Rest zit (soms niet helemaal compleet of met vertraging wel op IPTV, maar kijk amper Videoland of zo) wel op IPTVquote:Op zondag 13 april 2025 11:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vind ik te duur, ik wil gewoon een alles in 1 pakket en niet allemaal losse abo's.
Even bij een belwinkel een gekraakte mediabox halen. ¤60 voor een heel jaar, alle zenders wereldwijd zo'n beetje.quote:Op zondag 13 april 2025 11:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vind ik te duur, ik wil gewoon een alles in 1 pakket en niet allemaal losse abo's.
Waarom zou je een leuke hobby als wielrennen kijken opgeven voor eoa sloveen?quote:Op zondag 13 april 2025 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is pas als Pogacar vandaag wint.
Ik hoef niet alles te kunnen volgen, alleen de grotere koersen in het weekend. Verder kijk ik amper tv, misschien eens in de week dat ik het lekker vind om door alle zenders te lopen met verstand op 0. Maar die hufters waar ik bij zat zijn plots uit de lucht.quote:Op zondag 13 april 2025 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor HBO Max heb ik een uitzondering gemaakt. Dan heb je wel echt veel wielrennen. Rest zit (soms niet helemaal compleet of met vertraging wel op IPTV, maar kijk amper Videoland of zo) wel op IPTV
Ja, zoiets. Wel irritante koppelverkoop dat je het niet zonder HBO-rommel kunt doen. Dus alleen die sport add-on.quote:Op zondag 13 april 2025 11:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kost dat 11 euro per maand met sport add-on of heb ik dat verkeerd begrepen?
Dat kost idd 11 euro per maand. Zeker in deze periode van het jaar is dat het geld wel waard vind ik. Heerlijk om 's avonds met het bord op schoot de koers van de dag terug te kijken.quote:Op zondag 13 april 2025 11:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als je kpn hebt kun je per maand een keuzezender kiezen of 1 maand aanzettenquote:Op zondag 13 april 2025 11:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vroeg.quote:
Ook best wel wat leuke 'kleinere' koersen al gezien dit jaar.quote:Op zondag 13 april 2025 11:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kost idd 11 euro per maand. Zeker in deze periode van het jaar is dat het geld wel waard vind ik. Heerlijk om 's avonds met het bord op schoot de koers van de dag terug te kijken.
Dries demarreert er al naar toe.quote:Op zondag 13 april 2025 11:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik mis wel een aantal Vlaamse dommekrachten in deze groep.
Lekker voor jequote:Op zondag 13 april 2025 11:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te kunnen volgen, alleen de grotere koersen in het weekend. Verder kijk ik amper tv, misschien eens in de week dat ik het lekker vind om door alle zenders te lopen met verstand op 0. Maar die hufters waar ik bij zat zijn plots uit de lucht.
Denk niet dat de FOK!-servers de woede die dan loskomt überhaupt aankunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is pas als Pogacar vandaag wint.
Ja, daar was ik al bang voor. Met alleen het sportpakket was het echt een no-brainer geweest. Maar met HBO zelf erbij wordt het wel wat aan de dure kant.quote:Op zondag 13 april 2025 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Wel irritante koppelverkoop dat je het niet zonder HBO-rommel kunt doen. Dus alleen die sport add-on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |