quote:Op zondag 13 april 2025 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet meer mis.
De weerzinwekkende wereldkampioen heeft dan weer een sticker van de Hulk op zijn fiets. Clownesk.quote:
Hoolequote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Wie wordt de verrassing van de dag? Ik zeg Milan.
Doe maar nietquote:
In lijn met het seizoen hoeven we er weinig van te verwachten.quote:Op zondag 13 april 2025 11:25 schreef Faraday01 het volgende:
Wat verwachten we vandaag van de Van Dijkes? Die stonden hier vorig jaar flink op punt.
Door natte kasseien?quote:Op zondag 13 april 2025 11:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze zijn al begonnen met vallen bij de junioren.
Fedorovquote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Laurenz Rexquote:Op zondag 13 april 2025 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik verwacht dat ze als gebroeders laffe herders weer lekker wieltjes gaan zuigen en niet meer dan 3 trappen kopwerk doen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:25 schreef Faraday01 het volgende:
Wat verwachten we vandaag van de Van Dijkes? Die stonden hier vorig jaar flink op punt.
Slechte Sagan imitatie?quote:Op zondag 13 april 2025 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De weerzinwekkende wereldkampioen heeft dan weer een sticker van de Hulk op zijn fiets. Clownesk.
Vermote of Behrens lijken mij de kandidatenquote:Op zondag 13 april 2025 11:31 schreef Bugno3 het volgende:
Even kijken wie de lul van de eerste uren bij Visma is.
In een normale wereld had hij nu hamburgers staan te flippen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Slechte Sagan imitatie?
Alles aan die Sloveense ACT is vreselijk
Met een pluk haar uit z'n petje.quote:Op zondag 13 april 2025 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In een normale wereld had hij nu hamburgers staan te flippen.
Had jij niet wielrennen kijken opgegeven na vorige week?quote:Op zondag 13 april 2025 11:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De weerzinwekkende wereldkampioen heeft dan weer een sticker van de Hulk op zijn fiets. Clownesk.
Even snel HBO Max regelen.quote:Op zondag 13 april 2025 11:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Godver iptv abo'tje ligt eruit![]()
![]()
Nu moet ik het vandaag doen met de NOS livestream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |