![AA1CMViu.img?w=768&h=512&m=6&x=526&y=182&s=198&d=198]()
Jan Joost van Gangelen neemt de komende tijd "even gas terug". "Sinds enige tijd heb ik het gevoel dat ik figuurlijk over de kop ben geslagen", schrijft de presentator op Instagram.
De 50-jarige Van Gangelen zit steeds vaker niet lekker in zijn vel. "En dit heeft uiteindelijk ook gevolgen voor mijn gezondheid", legt hij uit.
"Noem het een burn-out of overspannen zijn; ik heb er in ieder geval veel last van en dat vraagt nu om tijd om tot rust te komen en te herstellen", gaat Van Gangelen verder. "Voor nu betekent dat: even niet werken, goed voor mezelf zorgen, en vertrouwen op het proces. En dat voelt goed."
https://www.msn.com/nl-nl(...)burn-out/ar-AA1CMM49Overspannen heette dat. Is niet prettig. Janken om niks.

Misschien functie elders ?
Jan Joost van Gangelen (50) neemt gas terug. Dat schrijft hij zaterdag in een bericht op Instagram, waarin hij vertelt sinds enige tijd het gevoel te hebben 'dat ik figuurlijk over de kop ben geslagen'. De presentator, die uitgroeide tot hét gezicht van ESPN, legt daarom tijdelijk zijn werkzaamheden voor de sportzender neer. 'Noem het een burn-out of overspannen zijn; ik heb er in ieder geval veel last van.'![jan-joost-van-gangelen]()
'Hey lieve allemaal', begint Van Gangelen zijn verhaal op het sociale medium. Hij schrijft niet vaak iets persoonlijks te delen met zijn achterban, maar wil dat nu wel doen.
Van Gangelen vervolgt: 'Sinds enige tijd heb ik het gevoel dat ik figuurlijk over de kop ben geslagen. Ik zit steeds vaker niet lekker in mijn vel en dit heeft uiteindelijk ook gevolgen voor mijn gezondheid.' Daarom heeft hij besloten om gas terug te nemen. Dat betekent dat hij dus ook zijn werkzaamheden voor sportzender ESPN neerlegt.
'Noem het een burn-out of overspannen zijn; ik heb er in ieder geval veel last van en dat vraagt nu om tijd om tot rust te komen en te herstellen. Voor nu betekent dat: even niet werken, goed voor mezelf zorgen, en vertrouwen op het proces. En dat voelt goed.'
Van Gangelen rekent op begrip van zijn volgers en is daar nu al dankbaar voor. 'Heel veel liefs, Jan Joost', sluit hij zijn mededeling af.
'Zit geen rem op'De presentator vertelde in 2021 in een interview met deze site 'geen rem te hebben' en zich soms rusteloos te voelen. ,,Ik volg nu mindfulnesstraining om de boel beter op orde te krijgen. Dat werkt goed, het helpt me om meer in het nu te leven, in plaats van alweer met het volgende projectje bezig te zijn."
Toch stelde hij zijn werk, ondanks die voortdurende onrust, absoluut niet zat te zijn. ,,Dat is nou net het mooie aan voetbal, dat er altijd weer iets nieuws speelt."
https://www.ad.nl/show/ja(...)n-mijn-vel~a5c9f8fe/"Lieve allemaal."

[ Bericht 48% gewijzigd door tong80 op 12-04-2025 12:08:07 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !