SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Poequote:Op zaterdag 12 april 2025 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, tussen 6 en 11 's avonds en in het weekendVanaf 7 tot 18u werk ik voor de baas
Trust nobody![]()
Owwwww. Excuus dat is waar ook! Teveel stof gesnoven de afgelopen dagen denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt ook het geheugen van een visstick of je moet echt even rust nemenIets met Thailand.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dankzij chatgpt kan ik eindelijk posts van Mario begrijpenquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:35 schreef kree het volgende:
Ik ben niet tegen AI als het goed gebruikt kan worden opzich, maar ben er onwijs bang voor ook.
Denk eigenijk dat het niet heel veel meer goeds zal brengen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij chatgpt kan ik eindelijk posts van Mario begrijpen
Trust nobody![]()
Ik snap je wel, de aflevering met die robothonden in Seizoen 1 was helemaal angstaanjagend. En dan laat ik het bij deze opmerking en moeten ze lekker zelf gaan kijkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:17 schreef kree het volgende:
ja waar. komt door enthousiasme. ik denk alweer over de eerste aflevering, dat het helemaal fucked up is en bang ben dat zo de wereld gaat worden.
Maar dar is positief dus over de serie. Over hoe het allemaal gaat in de wereld heb ik een andere mening. bang voor al die AI ben ik.
Laat ik het daar bij houden en kijk allemaal zelf maar
Lach met een schone bips![]()
ja het is min of meer niet zelf meer dingen snappen, maar aan het aan een "AI" over laten???quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij chatgpt kan ik eindelijk posts van Mario begrijpen
daarom ben ik er zo op tegen of neit tegen maar kritisch erop.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik alles uitbesteed heb ik een tweede baan nodig denk ik, dan ben ik die tijd ook kwijtquote:![]()
Nee maar zonder gekheid, ik vind dat leuk. Alles naar eigen inzicht maken. Ik krijg daar energie van (en spierpijn)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het is je vergeven, ben in goede buiquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owwwww. Excuus dat is waar ook! Teveel stof gesnoven de afgelopen dagen denk ik
Goedzo!quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik alles uitbesteed heb ik een tweede baan nodig denk ik, dan ben ik die tijd ook kwijt![]()
Nee maar zonder gekheid, ik vind dat leuk. Alles naar eigen inzicht maken. Ik krijg daar energie van (en spierpijn)Trust nobody![]()
idd het is ook een serie waar iedereen zelf zijn conclusies uit moet trekken wel.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je wel, de aflevering met die robothonden in Seizoen 1 was helemaal angstaanjagend. En dan laat ik het bij deze opmerking en moeten ze lekker zelf gaan kijkenDo what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:02 schreef mario390 het volgende:
col is melissa intercambio met en meid van allstars
erge prova begunn bevor en halve ur waar ze niet kunnen slapen
bij alarm moet zich jemand op en ding 30 sekunden draaien
leidy is al bijna samengevallen
ik hoop de kotsen niet somiges vollquote:Hier is een korte samenvatting van je tekst:
Melissa is op uitwisseling met een meisje van Allstars. Ze begonnen aan een zware proef die al vóór een half uur slaapgebrek veroorzaakte. Bij het alarm moet iemand 30 seconden op een apparaat draaien. Leidy is bijna flauwgevallen. Hopelijk hoeven sommigen niet over te geven, want ze zitten al bijna vol.![]()
Precies, en dat kan door er met open vizier in te gaan. Dus als mensen het nog niet gekeken hebben hoe minder ze weten hoe beter. Maar dat is voor iedere serie en film hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
idd het is ook een serie waar iedereen zelf zijn conclusies uit moet trekken wel.Lach met een schone bips![]()
Dat zei men toen power tools werden uitgevonden en mensen lui zouden worden ipv een schroevendraaier te gebruikenquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is min of meer niet zelf meer dingen snappen, maar aan het aan een "AI" over laten???
daarom ben ik er zo op tegen of neit tegen maar kritisch erop.![]()
Valt best wel mee, hij wil mij graag auf die fressen hauenquote:Voor de niet Duits sprekenden op de bek slaan dus.
Ik ben ook voor een hoop dingen uitgemaaktquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt best wel mee, hij wil mij graag auf die fressen hauenVoor de niet Duits sprekenden op de bek slaan dus.
![]()
![]()
Ik heb ook een speciale band met marioquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt best wel mee, hij wil mij graag auf die fressen hauenVoor de niet Duits sprekenden op de bek slaan dus.
Maar volgens mij is hij niet zo positief over mij
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je wil het niet weten, maar ja... Jij bent Murrican dus bad want Trumpquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een hoop dingen uitgemaakt![]()
Maar heel simpel gezegd, en echt heeeeeel simpel. Zo denken sommige mensen wel echt. Nadenken begin eruit geėvolueerd te worden.Lach met een schone bips![]()
eensquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Precies, en dat kan door er met open vizier in te gaan. Dus als mensen het nog niet gekeken hebben hoe minder ze weten hoe beter. Maar dat is voor iedere serie en film hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
We hebben allemaal een speciale band met hemquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb ook een speciale band met marioMaar volgens mij is hij niet zo positief over mij
![]()
![]()
![]()
Even chatgpt vragen wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, maar ja... Jij bent Murrican dus bad want Trump![]()
Maar heel simpel gezegd, en echt heeeeeel simpel. Zo denken sommige mensen wel echt. Nadenken begin eruit geėvolueerd te worden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: