Slaap lekker!quote:
Mooi. Vaak gelopen opweg naar Café België of Tivoli. Hier ook bedtijd. Wordt een leuk sportweekend, plus natuurlijk weer nieuwe muziek. Truste en tot merrege.quote:
Café België, daar ben ik ook vaak geweest totdat ze gingen verbouwen.quote:
Kafé België ook heel vaak geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Vaak gelopen opweg naar Café België of Tivoli. Hier ook bedtijd. Wordt een leuk sportweekend, plus natuurlijk weer nieuwe muziek. Truste en tot merrege.
Verbouwen? Niet recent volgens mij?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Café België, daar ben ik ook vaak geweest totdat ze gingen verbouwen.
30 jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Kafé België ook heel vaak geweest.
[..]
Verbouwen? Niet recent volgens mij?
In mijn tijd was Café België een beetje een rite of passage voor de 16-jarigen uit Utrecht; je mag drinken, dus dan naar Café België om officieel legaar bier te drinken met je vriendenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Café België, daar ben ik ook vaak geweest totdat ze gingen verbouwen.
Ik ken het niet van hoe het was voor de verbouwing, maar heb er wel regelmatig gezellig gezeten de afgelopen 5 jaar. In het begin hadden ze ook nog lekker eten, maar tegenwoordig geen keuken meer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
30 jaar geleden.
Voor de verbouwing was het heel sfeervol, daarna niet meer. Vooral door de felle verlichting.
Misschien hebben ze het opnieuw verbouwd. Er kwam bijna niemand meer die er daarvoor wel kwamen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ken het niet van hoe het was voor de verbouwing, maar heb er wel regelmatig gezellig gezeten de afgelopen 5 jaar. In het begin hadden ze ook nog lekker eten, maar tegenwoordig geen keuken meer.Maar de keuze aan bier is nog steeds geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |