A lekker bakkie. Jij weet wat een mens nodig heeftquote:
Ik herken die blik uit duizendenquote:
Domni, als hij ontbijt wilt?quote:
Morguh schatquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Domni, als hij ontbijt wilt?![]()
Morge.
Morguhquote:
Jouw tuin?quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Daslook in bloei![]()
[ afbeelding ]
Oeh dat is lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Daslook in bloei![]()
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Domni, als hij ontbijt wilt?![]()
Morge.
ZIet er mooi uitquote:
Waren ze zo vies?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al twee ramen gezeemd, er gaat een wereld open!
Je hoeft nu overdag het licht niet meer aan te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al twee ramen gezeemd, er gaat een wereld open!
quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Eerste keer weer denk ik in minimaal een jaar
![]()
Ik doe het dan wel goed.. eerst een keer beide kanten.. en dan zie je wat je gemist of verprutst hebt.. dan nog een keertje .. Bijna klaar, maar nu heb ik zon op de laatste ruit.. dus ik heb pauze
Zon op glas, dan zie je werkelijk elke vlek.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Eerste keer weer denk ik in minimaal een jaar
![]()
Ik doe het dan wel goed.. eerst een keer beide kanten.. en dan zie je wat je gemist of verprutst hebt.. dan nog een keertje .. Bijna klaar, maar nu heb ik zon op de laatste ruit.. dus ik heb pauze
Mooie opnamequote:
Valt mee hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zon op glas, dan zie je werkelijk elke vlek.
Hoef je maar een vlekje weg te werkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Zie hier maar 1 vlek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |