quote:
Waarom zou je iemand niet met zoiets helpen als ze daarom vragen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee opbokken, ben je nu helemaal
Naast een oud omatje bij een pinapparaat staan is al erg verdacht. Straks loopt er net een agent of knokploeg langs.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je iemand niet met zoiets helpen als ze daarom vragen?
hoe onguur ben jequote:Op zaterdag 12 april 2025 00:45 schreef herverwijderd het volgende:
Ja hoor. Laatst ook een vrouw die bij een automaat probeerde een treinkaartje te kopen en er duidelijk niets van snapte geholpen KIJK EENS WAT EEN GOED MENS IK BEN.
Ik word, ondanks mijn ongure uiterlijk, toch wel vaak aangesproken door bejaarden die hulp nodig hebben.
Nou eerlijk. Ik word er schijtziek van dat ik tegenwoordig bij een iets duurdere aankoop altijd eerst moet vragen of ik contant kan betalen waar je voorheen altijd moest vragen of je kon pinnen. Waarom kan het niet naast elkaar bestaan?quote:
Contant is onhandig, onoverzichtelijk en je kan het kwijtraken of gestolen worden. Gewoon afschaffen die middeleeuwse onzinquote:Op zaterdag 12 april 2025 01:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou eerlijk. Ik word er schijtziek van dat ik tegenwoordig bij een iets duurdere aankoop altijd eerst moet vragen of ik contant kan betalen waar je voorheen altijd moest vragen of je kon pinnen. Waarom kan het niet naast elkaar bestaan?
Uiteraard, tenzij ik het idee heb dat het een ongure situatie betreft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:33 schreef Cupfighter het volgende:
Zouden jullie ook iemand helpen met pinnen als ze dat vroegen?
Veel zaken willen geen grote bedragen in huis vanwege veiligheid, de hoge stortingskosten en vervelende vragen van de bank.quote:Op zaterdag 12 april 2025 01:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou eerlijk. Ik word er schijtziek van dat ik tegenwoordig bij een iets duurdere aankoop altijd eerst moet vragen of ik contant kan betalen waar je voorheen altijd moest vragen of je kon pinnen. Waarom kan het niet naast elkaar bestaan?
Tijdje geleden ook zoiets meegemaakt. Vrouw van mijn leeftijd notabene. Die vroeg mij om hulp omdat de pinautomaat haar niet het gewenste bedrag gaf.quote:Op zaterdag 12 april 2025 10:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zou het waarschijnlijk wel doen, maar me er niet heel comfortabel bij voelen. Als (hoeft hier niet perse zo te zijn natuurlijk) zo iemand geestelijk een beetje dwalende is kan zo'n goed bedoelde daad in hun fantasie achteraf ook tot iets heel negatiefs gemaakt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |