En dat werk doe ik vanuit huis. Met een noise-cancelling koptelefoon op m'n kopquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef SuperNeger het volgende:
TS zat vroeger nooit op te letten in de klas en kan nu alleen maar goedkoop ongeschoold kutwerk doen zodat hij alleen maar in de buurt van andere tokkies kan wonen
Dan doe je eerst in-ears met NC en daarna een gewone met NCquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
En dat werk doe ik vanuit huis. Met een noise-cancelling koptelefoon op m'n kop. Die bassgeluiden overigens niet eens helemaal stopt.
Vind ik ook. Toch zijn er best veel 'hobby-hondenfokkers' in rijtjeshuizen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Geluidsoverlast is het kutste dat er is en de wetten zijn niet streng genoeg in NL. Zo vind ik eigenlijk dat je enkel een hond mag als je een vrijstaand huis hebt.
Preach it, brother.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:40 schreef Anonyappelmous het volgende:
Geluidsoverlast is het kutste dat er is en de wetten zijn niet streng genoeg in NL. Zo vind ik eigenlijk dat je enkel een hond mag als je een vrijstaand huis hebt.
Ik heb dik een jaar extreme geluidsoverlast gehad van een getraumatiseerde hond vd buurvrouw. Is nu eindelijk weg. Honderd keer uren eerder wakker geworden dan normaal. Verder de hele dag door in het geluid zitten. Ging door berg en been, super chagrijnig van. Het was een drama. Inmiddels het huis daarna ook een hond die vaak in de tuin keihard heel veel blaft zomaar en dus ook een wekker is en ik dan weer hele dag slaapgebrek heb. Niks kutters dan dat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toch zijn er best veel 'hobby-hondenfokkers' in rijtjeshuizen.
En je hebt ook aso's met een vrijstaand huis die hun hond in de tuin langdurig laten blaffen.
Ik woon doodstil maar hoor dat zelfs soms in de verte. Geen last van verder.
Hutje op de hei is en blijft het mooiste voor sommige mensenmetoo.
Afschuwelijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:01 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik heb dik een jaar extreme geluidsoverlast gehad van een getraumatiseerde hond vd buurvrouw. Is nu eindelijk weg. Honderd keer uren eerder wakker geworden dan normaal. Verder de hele dag door in het geluid zitten. Ging door berg en been, super chagrijnig van. Het was een drama. Inmiddels het huis daarna ook een hond die vaak in de tuin keihard heel veel blaft zomaar en dus ook een wekker is en ik dan weer hele dag slaapgebrek heb. Niks kutters dan dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |