Hoezo verprutst, volgens de Scheefpoeper was dit het ideale scenario op SS Worxquote:Op zondag 20 april 2025 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen Deem en geen LOTTE, dat is wel ideaal. Alleen eeuwig zonde dat we niet hebben gezien hoe ze dit hebben verprutst.
volgens mij al een poos live op de streamquote:Op zondag 20 april 2025 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De NOS is live, ja!
We noteren 32.7 kilometer van de finish.
Neen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgens mij al een poos live op de stream
U vraagt, Movistar draait.quote:Op zondag 20 april 2025 13:15 schreef wimderon het volgende:
Wie moet hier nog gaan achtervolgen? Je zou zeggen Visma of Movistar ofzo.
Geeft dit jou een slechte afdronk?quote:Op zondag 20 april 2025 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Rox vijf seconden proberen te praten en ik wil nu al niet meer leven.
Schaduwvrouwen vooruitsteken, de Nederlandse taal krijgt een totaal nieuwe dimensie.
Counterpunt: dan moet het wel al bijna een soliste zijn, want de toppers staan dagelijks te dansen op elkaars graf.quote:Op zondag 20 april 2025 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kan wel altijd snel gaan in het vrouwenwielrennen. Anderhalve minuut bij de vrouwen is een halve minuut bij de mannen.
Nee begrijp ook niet waarom Ine Puck bij de favorieten noemt. Puck is op de weg echt geen winnaar.quote:
Waarom irriteert Rox zo?quote:Op zondag 20 april 2025 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Rox vijf seconden proberen te praten en ik wil nu al niet meer leven.
Schaduwvrouwen vooruitsteken, de Nederlandse taal krijgt een totaal nieuwe dimensie.
Denk dat je het al goed samenvatquote:Op zondag 20 april 2025 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom irriteert Rox zo?
Ik heb dat ook bij haar, terwijl ze eigenlijk niks fout doet.
Alleen dat gespeelde enthousiasme icm die stem, alsof alleen zij weet hoe een renner zich voelt in een koers..
En ze is nooit kritisch ook niet na een waardeloze vrouwenkoers bv gilt ze nog hoe mooi en speciaal het was.
Nou, dan heb je het antwoord zelf al gegeven toch.quote:Op zondag 20 april 2025 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom irriteert Rox zo?
Ik heb dat ook bij haar, terwijl ze eigenlijk niks fout doet.
Alleen dat gespeelde enthousiasme icm die stem, alsof alleen zij weet hoe een renner zich voelt in een koers..
En ze is nooit kritisch ook niet na een waardeloze vrouwenkoers bv gilt ze nog hoe mooi en speciaal het was.
Vergeleken met Rox is Bobbie een taalvirtuoosquote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het antwoord zelf al gegeven toch.
Ik vind haar taalbeheersing voor een commentator ook echt ondermaats. De vrouwelijke Bobbie Traksel.
Over ondermaatse taalbeheersing gesproken. De slechtste daarin is Thijs van Amerongen. Die verzint iedere cross vijf nieuwe woorden.quote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het antwoord zelf al gegeven toch.
Ik vind haar taalbeheersing voor een commentator ook echt ondermaats. De vrouwelijke Bobbie Traksel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |