oh dan moeten we zeker hier postenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier posten is gewoon toegeven dat je anders bent of een outcast
Mooi. Dus jij gaat meequote:Op donderdag 10 april 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goudvis heeft succesvol niet alleen een vrije zaterdag voor mij te pakken, maar ook nog eens het eerste weekend van mijn vakantie
EEn veerboot, wat luxe zo te zienquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
niet druk ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe Japanse veerboot![]()
[ afbeelding ]
Wat is er met hem gebeurdquote:Op vrijdag 11 april 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Zijn er hier nog users die de crematie van Sinterklaaskapoentje bij willen wonen via live streams?
Zo ja kan je mij een DM sturen en zal ik het weekend de link doorgeven
De crematie is 14 april om 13.30 uur
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?quote:
Je hebt de sashimi erin gedipt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden een chocolade fontein aan boord en sashimi![]()
[ afbeelding ]
je bent met buda op pad?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden een chocolade fontein aan boord en sashimi![]()
[ afbeelding ]
kan je laden en luisteren tegelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:18 schreef Karzai het volgende:
Ik heb deze koptelefoon van marley, @:ama , prima geluid en je hoeft hem niet vaak op te laden
[ afbeelding ]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust danquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Hij heeft voor zijn rust gekozen![]()
Dotteke in GC / In memoriam #2
Kabeltje is tekort daarvoor, die is maar 30 cm langquote:Op vrijdag 11 april 2025 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je laden en luisteren tegelijk?
ik heb nu een set waarbij je niet kan luisteren als hij oplaad
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Treurig, hopelijk heeft hij nu rust dan
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou het zijn vriendin zijn, daar links?
quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem. Hij was pas 35. Zo jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |