quote:Op donderdag 11 september 2025 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
Erica acteert lief maar is echt een loeder
Ze heeft haar dagboek van 26 jaar geleden erbij gepakt en ze heeft zich wel voorgesteld!quote:
Altijd handig zo'n boek als toekomstig bewijsmiddelquote:Op donderdag 11 september 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
Ze geeft
[..]
Ze heeft haar dagboek van 26 jaar geleden erbij gepakt en ze heeft zich wel voorgesteld!
Voor een jong gezond iemand al een pokkewerkquote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wel knap dat die vrouw in haar toestand een heel wortelstel wil afhakken en weghalen.
Totdat de hooikoorts weer opkomt uiteraard.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wel knap dat die vrouw in haar toestand een heel wortelstel wil afhakken en weghalen.
Het is een beetje simpel ja, er is wel eens meer actie geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Het gaat echt nergens meer over dit seizoen
Oh als mijn buren last hebben van een boom ofzo dan had ik het ook weggehaald of meegenomenquote:Op donderdag 11 september 2025 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Ze heeft te vroeg toegezegd die wortels weg te halen, had niet gehoeven
Maar nu dus wel
Huh?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef TAmaru het volgende:
Die Augustina met haar doortrekprobleem ... had die nou meer dan 900 euro betaald voor dat frontje? Of had ik het verkeerd begrepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |