abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218873903
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 00:24 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het was even speuren maar bij het verlaten van het restaurant zag ik "Moeke" staan. Even Googlen icm met de gebouwen ernaast en toen kwam ik uit bij Moeke in... Nijkerk. Dus de camping zal daar in de buurt liggen

https://maps.app.goo.gl/m5NHFpr9XchVSKLv9

Bijzonder: op SBS6 insta en facebook kun je niet reageren op de filmpjes van deze aflevering :?
Netjes
pi_218877852
"Het adelaarsnest", heette het chalet van die kale. Benieuwd of z'n hond Blondi heet. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_218877921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 00:24 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het was even speuren maar bij het verlaten van het restaurant zag ik "Moeke" staan. Even Googlen icm met de gebouwen ernaast en toen kwam ik uit bij Moeke in... Nijkerk. Dus de camping zal daar in de buurt liggen

https://maps.app.goo.gl/m5NHFpr9XchVSKLv9

Bijzonder: op SBS6 insta en facebook kun je niet reageren op de filmpjes van deze aflevering :?
Kan al een tijdje niet meer.

De pers heeft een paar maanden geleden aandacht besteed aan de suggestieve titels en beledigende reacties, sindsdien beperkt talpa de reacties.

Daarna zijn ze weer een tijdje toegestaan, na de uitspraak van de rvj zijn ze weer volledig beperkt.
speak only if it improves the silence.
pi_218878662
Toen ik 'Belgische patat' hoorde was ik ineens tegen de meest geloofwaardige deelnemer: Schop hem terug naar Almere-Buiten
anonieme razernist
pi_218878729
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:36 schreef Moonversion het volgende:
Waar was dit trouwens? Hebben ze niet gezegd.
Normaal altijd in de intro waar hij naar toe gaat, daarna 'we zijn hier in het dorpshuis van XYZ om ..'

Helemaal niets
Ik wil het ook weten. En welke camping heeft een naaktzwambad?
anonieme razernist
pi_218878770
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:34 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Netjes
Het lijkt me sterk, althans de meerderheid sprak met een vet Brabants: meer dan ëén lijkt mij geen toeval meer.

Maar het klopt wel.
anonieme razernist
pi_218920399
Vanavond herhaling? Meende gezichten te herkennen. Gids zegt ook seizoen 7, afl. 3

Zou wel lame zijn -O- :{
pi_218921276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond herhaling? Meende gezichten te herkennen. Gids zegt ook seizoen 7, afl. 3

Zou wel lame zijn -O- :{
Ik zie het inderdaad, muuh
pi_218921347
Ja maar ik kijk hem gewoon nog eens, ik weet de uitspraak niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')