Twee-comp. Poly-urethaancoatingquote:Op donderdag 10 april 2025 13:57 schreef Jippo het volgende:
Wij hebben wat beton en steen aan en om ons huis wat na schoonmaken weer binnen een jaar vies en zwartig wordt. Ik vind het armoedig en niet fris ogen. Het gaat alleen om liggende delen waar ik makkelijk bij kan komen.
Ik zoek iets wat ik met kwast of roller kan aanbrengen en wat transparant en mat is. Ik zit er uiteraard niet op te wachten dat het binnen een paar jaar eraf schilfert.
Wie heeft er ervaring met zo'n coating?
In die context, zou ik het een kleur geven met de PU laag.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef bleiblei het volgende:
Je verhaal klinkt als iemand die ook regelmatig de spotjes uit zijn plafond trekt en stopcontacten van de muren schroeft om ze een sopje te geven.
Hoezo spuit je huis eens in de zoveel tijd schoon omdat het er anders "armoedig uitziet"? Of woon je in Wijk aan Zee, 100m vanaf Tata steel?
Jouw verhaal klinkt als iemand met tijd over in hotel mama's zolder. 😂quote:Op donderdag 10 april 2025 18:57 schreef bleiblei het volgende:
Je verhaal klinkt als iemand die ook regelmatig de spotjes uit zijn plafond trekt en stopcontacten van de muren schroeft om ze een sopje te geven.
Hoezo spuit je huis eens in de zoveel tijd schoon omdat het er anders "armoedig uitziet"? Of woon je in Wijk aan Zee, 100m vanaf Tata steel?
Haha! 😂quote:Op donderdag 10 april 2025 20:42 schreef Jippo het volgende:
[..]
Jouw verhaal klinkt als iemand met tijd over in hotel mama's zolder. 😂
Goed idee!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:23 schreef boegschroef het volgende:
Dus gewoon een matte pu coating https://www.dhzvloercoatings.nl/19-transparante-coatings
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |