quote:Op donderdag 10 april 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel leuk om te horen via een vacature dat ik uit mijn werkzaamheden wordt gezet.
Niet het vreemdste wat in de huidige tijd kan gebeurenquote:Op donderdag 10 april 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het openbaar vozen met een koala
Expert aan het woord.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat doe je gewoon privé, zoals een gewone koalafan.
*Noteert niet bij CL zitten bij een meetquote:
Super schattigquote:Op donderdag 10 april 2025 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar dat kleine pandaatje
Geboren in Juli '24
Oh dus daar komen die klachten van...quote:Op donderdag 10 april 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Noteert niet bij CL zitten bij een meet
Kan haast niet andersquote:Op donderdag 10 april 2025 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dus daar komen die klachten van...
Lekker dagje zo gehad?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de stilte coupe naar Eindje..ben moe, bijna drie uur in het park geweest, dus lekker wat prikkelarmere omgeving
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een Koala
[ afbeelding ]
En mini panda als poging je op te vrolijken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er valt enorm veel weg zonder werk
Ja, blijft een mooie dierentuin. Dit was mijn tweede keer daar. Natuurlijk de Reuze Panda en Koala als hoogtepunt, want die zitten in NL alleen daar..quote:
Maar maar maarquote:Op donderdag 10 april 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Fiets net langs dit huis. Mijn god wat fucking lelijk.
[ link | afbeelding ]
Absoluutquote:Op donderdag 10 april 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
gelukkig bestaat het internet nog, klinkt sarcastisch maar meen ik gewoon
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut
Zonder internet zou ik bijna helemaal niemand meer 'spreken'
Hoor je ookquote:Op donderdag 10 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
En hier heb ik ook nog een beetje het gevoel dat ik ergens bij hoor
maar wat als het 13kg chocola isquote:Op donderdag 10 april 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, leuk, een zending van 13kg die voor A bestemd was maar bij mij (G) is afgeleverd. Top, daar ga ik niet mee slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |